Ar2 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg trenger tips om et bra program for avspilling av medie filer på min E90. Nokia programmet på telefonen er ikke særlig bra, spesielt om man hører på podcast eller lydbøker. Det finnes ikke noen måte, så vidt jeg vet, å komme direkte inn der man var i handlingen hvis avspillerprogrammet avsluttes. Jeg har lest gjennom tråden for programanbefalinger, fant ikke noe der. Tar i mot tips om både gratisprogram og program som koster noen kroner. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg trenger tips om et bra program for avspilling av medie filer på min E90. Nokia programmet på telefonen er ikke særlig bra, spesielt om man hører på podcast eller lydbøker. Det finnes ikke noen måte, så vidt jeg vet, å komme direkte inn der man var i handlingen hvis avspillerprogrammet avsluttes. Jeg har lest gjennom tråden for programanbefalinger, fant ikke noe der. Tar i mot tips om både gratisprogram og program som koster noen kroner. Søk etter Allon MP3 dictionary eller Lonely Cat jukebox på google. Husker ikke adressene til de prg, men begge er ganske bra. Ellers finner du _veldig_ mange medieavspillere på My-symbian.com Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg bruker CorePlayer.. Er bra den, men videoavspillingen er ikke den beste. Da bruker jeg DivX Player istedet. CorePlayer støtter .mpg videoformatet også btw. Det er jo en fin ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå