MagnusW Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg trenger litt hjelp med Excel. Mitt problem: jeg skal gjemme en kolonne, for så å få den frem litt senere. Men når jeg gjemmer den, så klarer jeg ikke å hente den frem igjen etter å ha fikset på andre ting. Klarer bare å få den frem hvis jeg gjemmer den, og så trykker "unhide" med en gang. Kan ikke flytte på markøren. Noen som kan hjelpe meg? Det er sikkert en veldig lett måte å gjøre det på, men jeg er ikke noe god i Excel. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Hvis du har gjemt kolonne C, og beveger musepekeren rett over streken mellom kolonne B og D i kolonneoverskriftene, så blir den på et sted en slags dobbelt vertikal linje med piler ut, da kan du dra Cs kolonnebredde utover mot høyre. Du får et enda bedre svar på sånt hvis du forteller hvilken Excelversjon du har. HTH. Beste hilsen Harald Endret 13. oktober 2007 av Harald Staff Lenke til kommentar
perroga Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Om du skal skjule kolonne C, merker du den, og klikker "Format" ,"Kolonne" og "skjul". For å få den fram igjen merker du kolonnene B og D, og klikker "Format" ,"Kolonne" og "Vis" Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Takk takk! Dere har vært til meget stor hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå