krbalto Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Har kjøpt denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=80920 Vil det funke med ubuntu? Vil det være noe problem at det er 2 harddisker i den? Eller vil dere anbefale annet enn ubuntu? Mvh Endret 13. oktober 2007 av krbalto Lenke til kommentar
Del Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Sannsynligvis. Husker det var noen problemer med Feisty og 8600 serien fra nvidia, men de er sikkert fikset i gutsy. Du får fyre opp en ubuntu CD når du får den i hus, og fortelle oss hva som funker ut-av-boksen. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Sannsynligvis. Husker det var noen problemer med Feisty og 8600 serien fra nvidia, men de er sikkert fikset i gutsy. Du får fyre opp en ubuntu CD når du får den i hus, og fortelle oss hva som funker ut-av-boksen. Fikk den PC-en i går. Er den kommet ut den nye ubuntu'en? er det vesrjon 7,10? Mvh Endret 13. oktober 2007 av krbalto Lenke til kommentar
Del Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Fem dager igjen ennå så vidt jeg vet, fyr opp Feisty live og sjekk da vel. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Fem dager igjen ennå så vidt jeg vet, fyr opp Feisty live og sjekk da vel. Feisty har jeg testet bittelitt på par andre PC-er. tror ikke jeg orker å installere feisty nå, tror jeg heller venter par dager til den nye kommer. Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå