Gå til innhold

Vil koble bærbare opp mot TVen.

Lakrits

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Toshiba

Klikk produsentlinken over her og se under Grensesnitt, der står det 1 x TV-ut (s-video)

Da kan du bruke en slik svideoed8.jpg

Rart ikke det stod noe info om det på komplett.no - eller jeg som ikke ser det bare? :roll:

Det får du kjøpt på bl.a Expert, bare si du skal ha en kombinert s-video/scart.

Endret av cheeba33
Lenke til kommentar

Takk for hjelpen!

Men lurer på om hvor mye det koster? Har tenkt å koble den opp mot TV'en grunnet litt gaming og film. Sjekket på komplett.no og har sett alt i fra 75,- til 499,-. Hvis jeg spør de på Expert f.eks, hvordan er kvaliteten der? Noen du anbefaler? :)

Lenke til kommentar

Jeg ble litt i tvil ang den koblingen.

I spesifikasjonene på komplett står det VGA (1 x skjerm/video - VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15)) under grensesnitt på den pc`n din og ikke noe om s-video. Kanskje s-video er så standard på alle bærbare at de ikke "gidder" å nevne det? :innocent:

Bare i tilfelle; ta en titt på maskinen din og se om du har en sånn s-video. Du har kanskje både det og VGA.

Her er VGA, om du lurer; vgawp9.jpg

Tror jeg betalte 200-400 for kabel, men den er 10m da. Ikke sikkert du trenger så mye. Det er av merket Bandridge og funker helt utmerket.

Lenke til kommentar

Det er en sånn VGA ja, bare at den er i blå. Har faktisk kobla den sammen med min 21 tommer lcd skjerm, fungerte utmerket. Har også den s-video til høyre for VGA'en.

Har begge, hva nå? :). Var de du anbefalte ifra expert, isåfall hvor kjøpe du dem hen? ;)

EDIT: Joda, 10M hadde vel vært kjekt, kunne kanskje koblet til PC-en min også som er ati hd 2900 :).

Endret av Lakrits
Lenke til kommentar

Hvis jeg forstår deg rett så har du 2 tv-apparat, en LCD og en "vanlig" tv? Den andre (som har scart) har kanskje ikke VGA, så da må du fortsatt ha s-video/scart til den da ;)

Eller hvis du er fornøyd med å koble til den 21" så er du jo i mål allerede :p

Jeg har kun kjøpt den s-video/scart, og det var Expert ja, i Ålesund. Men Expert er jo Expert, så...... :D

Her er den fra Bandridge;

bandbw1.jpg

S-video i ene enden og scart i andre, ledningen er 4 små ledninger som er "limt sammen" i bredden. Det ble vel nøyaktig nok forklart? :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...