Smyegel Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nice Gleder meg til og teste selv Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gjorde ikke saken bedre at karn bak disken spurte hva jeg skulle med mer en booster pack! LOL for noen folk Eb ansetter. Ja, hva skjerm med å ansette spillinteresserte/kjennere i spillbutikker? Å etterlyse spillkjennere i svære kjedebutikker som EB er som å etterlyse matkjennere på McDonalds. Kjedene er interessert i å ansette folk som kan operere en kasse og sette prislapper på spillene og putte de i hyllene. Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gleder meg til å prøve dette spillet Jeg vant en limited edition fra Gamer.no, så nå går jeg bare å venter på at den skal lande på posten. Jeg kan ta noen bilder når den dukker opp så folk får se den spesielle "boksen". Vet ikke om noen har postet det allerede, men jeg kom over denne siden: Eye of Judgment manager Her kan du sjekke ut kortlisten, se hvor sjedne kort egentlig er (basert på hva folk har registrert) og registrere din egen kortstokk. Enkelt grafisk , men så praktisk ut. *krysser fingrene for at spillet kommer før helga* Lenke til kommentar
psino Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har dere som har motatt fra VGP fått det i postkassen (evt. hentelapp/lapp med beskjed om å plukke opp på nærmeste postkontor) eller har det kommet en kurer-service (som DHL et.al)? Har gått en uke nå siden jeg bestilte, og begynner å få litt kribling i lilletåa. Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 En kompis av meg fikk med med DHL i går - jeg håper min ligger på posten i dag :-) Lenke til kommentar
psino Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 En kompis av meg fikk med med DHL i går - jeg håper min ligger på posten i dag :-) Du skulle vel ikke tilfeldigvis vite når han bestilte, og ca. hvor i landet han er? Lenke til kommentar
Oas3k Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vet ikke om det er skrive feil, men så ebgames.no har spille til 150kr (bare cd) så vis camen alene ligger på noe sånnt som 350? er det jo bare 500, så slenger du på en them deck og noen boosters så er man enda mye under butikkpris + har en bra deck, startdecken er jo ubruklig så det holder. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vet ikke om det er skrive feil, men så ebgames.no har spille til 150kr (bare cd) så vis camen alene ligger på noe sånnt som 350? er det jo bare 500, så slenger du på en them deck og noen boosters så er man enda mye under butikkpris + har en bra deck, startdecken er jo ubruklig så det holder. Tror det står det koster 150 for en kortstokk... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er kortene "sonefrie"? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vet ikke om det er skrive feil, men så ebgames.no har spille til 150kr (bare cd) så vis camen alene ligger på noe sånnt som 350? er det jo bare 500, så slenger du på en them deck og noen boosters så er man enda mye under butikkpris + har en bra deck, startdecken er jo ubruklig så det holder. Men trenger man ikke likevel stativ til kamera, og spillematten til EoJ? Er kortene "sonefrie"? Jeg vil tro kortene er sonefrie på den måte at du kan bruke kortene uansett region. Men jeg mener bestemt at de i Tyskland har versjoner av kortene som er tekstmessig oversatt. Dvs, forklaringsteksten på kortet står på tysk. Jeg mener også å ha sett på Ebay butikker i asia som selger kort, men som står på japansk. Dog vil jeg tro at man likevel kan bruke kortene, og PS-Eye vil godta dem på spillebrettet. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ta deg en kikk her du. Her kan du bestille hva hjertet måtte begjære.. De selger enkeltkort også.. http://www.the13thfloor.co.uk/indexeoj.asp Jeg bestilte en del i helga, enkelt og greit, og bestillinga var satt i status "shipped" mandags ettermiddag. Jeg skal ta og poste her når jeg har korta i hus.. Mange takk for linke. De var jo rimelig utsolgt, men det ble bestilt 2 theme decks for min del. (Selvsagt de 2 jeg hadde minst lyst på.) Fikk du også gratis frakt? Vanligvis er slik gratis frakt alltid innenfor det landet butikken befinner seg i. Likevel kom det aldri noe porto/shipping påslag på min ordre, så 2 theme-decks ble jo en god pris. Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 En kompis av meg fikk med med DHL i går - jeg håper min ligger på posten i dag :-) Du skulle vel ikke tilfeldigvis vite når han bestilte, og ca. hvor i landet han er? Han forhåndsbestilte for et par uker siden og bor i Oslo - akkurat som meg. Jeg har fortsatt ikke fått noe :-( Noen andre som har fått dette levert enda? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 fikk det av dhl på mandag tror jeg. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Spørsmål til dere som har prøvd EoJ online. Kan dere chatte med andre spillere via mic-en på kamera? Eller behøver jeg et headset for å chatte online når man spiller Eye of Judgment online? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Har dere som har motatt fra VGP fått det i postkassen (evt. hentelapp/lapp med beskjed om å plukke opp på nærmeste postkontor) eller har det kommet en kurer-service (som DHL et.al)? Har gått en uke nå siden jeg bestilte, og begynner å få litt kribling i lilletåa. Fikk med DHL på døra. Veit jo aldri når de kommer så det var flaks jeg var hjemme. Endret 4. november 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
Oas3k Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Spørsmål til dere som har prøvd EoJ online.Kan dere chatte med andre spillere via mic-en på kamera? Eller behøver jeg et headset for å chatte online når man spiller Eye of Judgment online? Bruker micen i camera, den er dritt bra btw, kan sitte i sofaen 4,5 meter unna tven og kamera og lyden plukkes opp helt klar selv med viskende stemme, bakgrunnslyd fra tven blir fjernet såppas det er ikke noe problem Funker 10ganger bedre en blåtann headsette mitt. Lenke til kommentar
orjan_boe Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg bestilte Eye Of Judgment i en pakke som også inneholdt kamera og en booster pack. Men på tross av at jeg har en startpakke og en liten boosterpakke virker det som om jeg ikke har nok kort til å kunne spille online. Hvis jeg registrerer decket mitt så vil kun 25 av kortene la seg registrere. Jeg har også prøvd å registrere online deck under decket "STARTER". Her fikk jeg bare registrert 10 av kortene mine, som ikke tydeligvis ikke er nok. Det virker som om man må ha 30 gyldige kort for å spille online. Er det noen som har klart å komme seg online med Eye Of Judgment? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg bestilte Eye Of Judgment i en pakke som også inneholdt kamera og en booster pack. Men på tross av at jeg har en startpakke og en liten boosterpakke virker det som om jeg ikke har nok kort til å kunne spille online. Hvis jeg registrerer decket mitt så vil kun 25 av kortene la seg registrere. Jeg har også prøvd å registrere online deck under decket "STARTER". Her fikk jeg bare registrert 10 av kortene mine, som ikke tydeligvis ikke er nok. Det virker som om man må ha 30 gyldige kort for å spille online. Er det noen som har klart å komme seg online med Eye Of Judgment? For de kortene du har to eller tre av, må du legge ned alle samtidig. Starter decket er det du skal registrere og spille online med. Man kan nok endre innholdet i denne etterhvert og lage custom deck. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Blir ikke helt klok på en ting. Hva bestemmer hvor mye mana man får etter en runde? Er et antall creatures man har på brettet? Noe med egenskapene til disse eller annet? Har kun starterdeck og n boosterpack. Synes det er dårlig med spells. Er det som i magic the gathering mulig å kaste interupt eller instant kort midt i et combat? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg