Gå til innhold

Tråden for The Eye of Judgment

prebenl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ringte Spaceworld på Trondheim Torg, og han hadde ikke sett det, og viste til at det kom i salg først på Fredag.

Spaceworld på Lagunen i Bergen hadde det ihvertfall utstillt inni et glassmonter, sammen med alt av ekstrautstyr til de forskjellige konsollene. Kan jo hende de ikke solgte det, men jeg tolket det slik.

Endret av Firetrucken
Lenke til kommentar
Jeg ringte Spaceworld på Trondheim Torg, og han hadde ikke sett det, og viste til at det kom i salg først på Fredag.

Spaceworld på Lagunen i Bergen hadde det ihvertfall utstillt inni et glassmonter, sammen med alt av ekstrautstyr til de forskjellige konsollene. Kan jo hende de ikke solgte det, men jeg tolket det slik.

Eg fikk mail fra Spaceworld på bystasjonen i bergen i går, de sa de hadde det og var til salgs.

Lenke til kommentar
LOL! DA HAR JEG KJØPT DET :D Det kosta opprinnelig 949,- men fikk det for 269 med 2 spill som innbytte (RSV og NFS:c) :D 269 KRONER!!!11111111oneeoeneoeneoen JEG ER GLAD :D + 20% avslag :D *pakke opp alt sammen*

Godt kjøp :)

Fint om du kan si litt hva du synes om spillet.

Lenke til kommentar
LOL! DA HAR JEG KJØPT DET :D Det kosta opprinnelig 949,- men fikk det for 269 med 2 spill som innbytte (RSV og NFS:c) :D 269 KRONER!11111111oneeoeneoeneoen JEG ER GLAD :D + 20% avslag :D *pakke opp alt sammen*

Godt kjøp :)

Fint om du kan si litt hva du synes om spillet.

Jeg synes spillet er tøft ;) Det er spennende, og tankekrevende. Jeg synes det er litt dårlig forhold med mitt rom, som ikke har så godt lys, men ellers, så er det bare og ta ut lampa på stua ;) EB GAMES RULER! Rainbow Six Vegas og Need for Speed carbon=649(var 600+)+25%avslag, og jeg fikk det for 269... BRA KJØP :D Annbefales!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...