MortonGnistiw Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Vet noen hvor man kan få kjøpe de booster pakka, og de forskjellige theme pakkene? Jeg har sett på Play, Amazon, Wizards Of The Coast og Hasbro, men ingen sender det til en norsk adresse. Så vet noen hvor jeg kan bestille det og som sender det til Norge? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvorfor skulle ikke play sende til norge? Har de da alltid gjort med alt mulig annet. Er det noen restriksjoner på disse pakkene eller har du kun hatt tull med visakortet ditt? Er det forresten noen som har bestilt spillet som har mottat det ennå? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 play sender ikke alt mulig.. blandt annet gadgets gidder de ikke, og disse kortene er listet under gadgets av en eller annen rar grunn. Lenke til kommentar
MortonGnistiw Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvorfor skulle ikke play sende til norge? Har de da alltid gjort med alt mulig annet. Er det noen restriksjoner på disse pakkene eller har du kun hatt tull med visakortet ditt? Er det forresten noen som har bestilt spillet som har mottat det ennå? Nope, ikke noe gæernt med det, men jeg skal sitere noe fra play når jeg tok på checkout: "This item can only be delivered to a UK address." Og da jeg gikk til hjelpe senteret så sa de det at de ikke kunne sende noen electronic gadges til utenlandske adresser, p.g.a. sikkerhet. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er du sikker på at Amazon.co.uk ikke sender til Norge. Jeg fullførte ikke bestillingen, men får gå hele veien ut til visakort, adresse og alt. Vil tro Amazon.co.uk sender til Norge. Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg bestilte to themedecks fra Amazon.co.uk i går. Bestillingen gikk igjennom, så jeg regner med at leveringen går greit :-) Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Er det noen som har peiling på om det blir internasjonale servere på spillet? Har lyst til å bestille fra VGP, men vil svært gjerne kunne spille på europeiske servere. Greier ikke å finne noe informasjon om saken selv. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Test på VG: http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=176124 Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 En ting jeg har lært, er å ikke å stole på VG sine anmeldere, personlig så har jeg problemer med å stole på VG på alle fronter :-p Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) VG sine anmeldelser gidder jeg aldri bry meg om .. I dette tilfellet bryr jeg meg ekstra lite. Jeg er allerede klar over at Eye of Judgement er et ganske sært spill, som kanskje ikke passer for alle, men jeg vet at jeg vil sette pris på det hehe .. Det skal jo komme på onsdag (24. okt) , noen som har troen på at butikkene får det inn da? Endret 22. oktober 2007 av dekar24k Lenke til kommentar
MortonGnistiw Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 En ting jeg har lært, er å ikke å stole på VG sine anmeldere, personlig så har jeg problemer med å stole på VG på alle fronter :-p Jeg er helt enig, en treer? Herregud, hva er det de tenker på. Jaja. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Noen som har bestilt fra vgp og fått det sendt ennå? Lenke til kommentar
henky Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 står jo på vgp at det komemr 23. okt, så det sendes vel imorgen? mange ehr som komemr til å kjøpe eller? kult om man hadde noen faste å spille med over nett om det kjøpes Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 står jo på vgp at det komemr 23. okt, så det sendes vel imorgen? mange ehr som komemr til å kjøpe eller? kult om man hadde noen faste å spille med over nett om det kjøpes Jeg kommer garantert til å kjøpe spillet så snart det er i butikkene i Norge. PSN ID: dekar Lenke til kommentar
MortonGnistiw Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har bestilt det over nettet, så jeg får det garantert. Mittt PSN ID er MortonGnistiw, men jeg tror neppe jeg kommer til å spille online når jeg først får det. Men etterhvert. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Har bestilt men ikke fått lap i posten ennå. Dukker vel opp i morra får jeg håpe. STORT minus på kontoen for tiden Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 står jo på vgp at det komemr 23. okt, så det sendes vel imorgen? mange ehr som komemr til å kjøpe eller? kult om man hadde noen faste å spille med over nett om det kjøpes Hender de sender dagen før/noen dager før, derfor jeg lurte. Og litt fordi jeg ville vite om de tok den prisen som står der. Ettersom den ikke er garantert. Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Datoen er flyttet til 25.10 på vgp.ca nå. Da blir det vel neppe noe spilling i helga :-( Stiller forøvrig på å spille online. Nick: Hyzer Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er det noen som har peiling på om det blir internasjonale servere på spillet? Har lyst til å bestille fra VGP, men vil svært gjerne kunne spille på europeiske servere. Greier ikke å finne noe informasjon om saken selv. Judgment allows players to combat opponents around the world through the PlayStation Network. http://ps3.ign.com/articles/829/829478p1.html Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja, da er releasedagen her. Kan fortsatt ikke se noen butikker som har det på lager. .. Blir vel utsatt som vanlig tenker jeg ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg