Gå til innhold

Tråden for The Eye of Judgment


prebenl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skulle ikke play sende til norge? Har de da alltid gjort med alt mulig annet. Er det noen restriksjoner på disse pakkene eller har du kun hatt tull med visakortet ditt?

 

Er det forresten noen som har bestilt spillet som har mottat det ennå?

 

Nope, ikke noe gæernt med det, men jeg skal sitere noe fra play når jeg tok på checkout: "This item can only be delivered to a UK address." Og da jeg gikk til hjelpe senteret så sa de det at de ikke kunne sende noen electronic gadges til utenlandske adresser, p.g.a. sikkerhet.

Lenke til kommentar

VG sine anmeldelser gidder jeg aldri bry meg om .. I dette tilfellet bryr jeg meg ekstra lite. Jeg er allerede klar over at Eye of Judgement er et ganske sært spill, som kanskje ikke passer for alle, men jeg vet at jeg vil sette pris på det hehe ..

 

Det skal jo komme på onsdag (24. okt) , noen som har troen på at butikkene får det inn da?

Endret av dekar24k
Lenke til kommentar
står jo på vgp at det komemr 23. okt, så det sendes vel imorgen? mange ehr som komemr til å kjøpe eller? kult om man hadde noen faste å spille med over nett om det kjøpes

 

Hender de sender dagen før/noen dager før, derfor jeg lurte. Og litt fordi jeg ville vite om de tok den prisen som står der. Ettersom den ikke er garantert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...