prebenl Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har selv fulgt spennende med på The Eye of Judgment, og latt meg imponere voldsomt av gimmicken med PlayStation Eye og Augmented Reality (at de endrer på virkeligheten i sanntid ved å sette inn monster på kortene). IGN har nå testet spillet og ga det 8/10. Testen finner du her. Har veldig lyst til å kjøpe spillet selv når det kommer, men det er litt begrenset med kortspill-geeker i omgangskretsen min, så jeg er litt usikker på om jeg får god nok valuta for pengene. Det skal jo være morsomt å spille online også, men jeg ser for meg at det kanskje blir kjedelig i lengden. Hvis det er mikrofon-støtte hjelper det kanskje litt. Andre som lar seg interessere av spillet? Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jepp dødstilig:) og så kommer jo endelig kameraet og.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jo! Synes spillet ser ganske så morsomt ut. Tror jeg kjøper det, kun for kameraet sin del Kameraet har også mikrofon, og tipper nok at spillet kommer med voicechat støtte. Noe annet hadde vært veldig rart. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Aha, det har mikrofon ja, det hadde jeg helt glemt.. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Spillet så veldig bra ut, men akkurat som Geofrank tror jeg ikke det er nok/noen kortnerder i omgangskretsen min (damn you CSS! ) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Syns det ser drittøft ut, men skal nok prøve får jeg kjøper Har dog spilt Magic i en del år nå (har slutta for en periode), så erfaringa av kortspill er der Lenke til kommentar
henky Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 spillet ser drittøft ut. eneste jeg undrer meg på er om det har noen singleplayer-del? kan bli kjedelig å spille på nett så lenge, og om det kommer til å koste rundt 1000 blir det litt mye. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 spillet ser drittøft ut. eneste jeg undrer meg på er om det har noen singleplayer-del?kan bli kjedelig å spille på nett så lenge, og om det kommer til å koste rundt 1000 blir det litt mye. Har du ikke venner gutt? Nei, det er en singelplayer del og, der du kan øve mot botter. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 og om det kommer til å koste rundt 1000 blir det litt mye. På vgp.ca ligger prisen på godt under 500 kr, selv om den kan endre seg før releasedatoen. Blir nok ikke mye dyrere uansett. I norge kommer det sikkert på 700-800 kr. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Når kan vi kjøpe det da? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ingen i vennekretsen min e kortspillere heller, men vi har alle lyst på det Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Skal nok få meg spillet, men pga gammelteite foreldre som nekter meg bankkort før jeg er 35 og kontantmangel, må det nok vente til over jul... Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Får du ikke bruke bankkortet ditt når du er 34 år gammel!? Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 120 fps på dette kameraet? eyetoy er det world release 26oktober?.. Lenke til kommentar
henky Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har du ikke venner gutt? Nei, det er en singelplayer del og, der du kan øve mot botter. joda, men kun en har ps3, og tviler på at han skal kjøpe eye of judgement:p kun practice kan bli litt kjedelig for singleplayer. ligger vel noe mer avanserte greier bak nettdele. ladder osv? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 joda, men kun en har ps3, og tviler på at han skal kjøpe eye of judgement:pkun practice kan bli litt kjedelig for singleplayer. ligger vel noe mer avanserte greier bak nettdele. ladder osv? Vil anta det er en form for poengoppsamling/ranking, uten at jeg skal si det helt sikkert. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Men, på online må du være utrolig lett å jukse. Hvis ikke dekkene er ferdiglagde på nett? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 tror de har tenkt på juks og sikkert fiksa til noen greier, jeg bestilte fra vgp og ble på 450 uten frak men ca 500++ med frakt, gleder meg veldig mye! Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Men, på online må du være utrolig lett å jukse. Hvis ikke dekkene er ferdiglagde på nett? Du må registrere decket før du spiller. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Kjenner ingen som spiller kort (annet enn poker) og heller ingen som spiller/har spilt magic.. men som skap-nerden jeg er tror jeg at jeg skal få det ganske gøy med dette online.. Dette er vel det spillet jeg gleder meg mest til dette året.. og det blir RÅTT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg