doffen23 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 kjøpte meg en slik router i går der det står at man kan booste den opp på signal styrken.. noen som vet hvordan jeg gjør det?? Lenke til kommentar
doffen23 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 kjøpte meg en slik router i går der det står at man kan booste den opp på signal styrken.. noen som vet hvordan jeg gjør det?? ingen som vet?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Signal booster betyr at den kan øke hastigheten med ca 30%? hvis du bruker et kompatibelt nettverkskort. Skal du har mere signalstyrke så får du sjekke om DD-WRT støtter din versjon av WRT54GS. Lenke til kommentar
doffen23 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Signal booster betyr at den kan øke hastigheten med ca 30%? hvis du bruker et kompatibelt nettverkskort. Skal du har mere signalstyrke så får du sjekke om DD-WRT støtter din versjon av WRT54GS. ja det støtter det,, sjekket oxo ut dd-wrt men hva gjør jeg der for å booste opp styrken.. leitet litt der men.. er det et program jeg skal laste ned der?? har aldri vært borti dette før men er villig til å sette meg inn i det:) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Saken er at den siste versjonen av WRT54G/GS er litt begrenset i forhold til DD-WRT. Du må først se hvilken versjon du har og så sjekke om det finnes mulighet for å flashe den med et mini-image eller annet. Det står forresten her: http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Links...L/GS/GX#WRT54GS EDIT: For å legge inn ny firmware så er det bare å laste ned rett fil(er) og laste den opp via webinterface. Du kan så endre parametre (effekt mm) i webinterface til DD-WRT. Endret 14. oktober 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå