Gå til innhold

Ser dette oppsettet bra ut?

Anbefalte innlegg

Handlevogn

Jeg har settet sammen en PC for en kompis, den skal brukes til gaming generelt. Den skal kunne kjøre dagens og fremtidens spill på høy grafikk med god ytelse. For det første, fungerer oppsettet jeg har satt opp? Greit at noen andre enn jeg kan gå gjennom og dobbeltsjekke. ;)

Er det noe jeg burde endre på? Som han får bedre ytelse av? Er ikke intressert i å endre oppsettet for mye siden jeg er ganske fornøyd med det sånn som det er.

Endret av siindre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser bra ut, men etpar ting som er viktig:

Hvis han skal game, kjøp E6850 framfor Q6600, det yter mye bedre i spill enn Q6600, når det kommer en firekjerners som er i "en" prossesor, vil det yte bedre, og ikke minst, når det kommer støtte for dette i spill. De er i samme prisklasse btw

Noe annet er at Antec P182 er bedre enn nine hundred, samme prisklasse men bedre, kanskje du/vennen din må ut med 100kr mer.

ellers så ser det ganske bra ut, kan drive framtidige spill BRA og på max.

Lenke til kommentar

Syns du skal velge det oppsettet du har valgt jeg :thumbup: det er bare snakk om noen få uker nå så kommer det spill på løpende bånd som støtter Q6600 :dribble: det er bekreftet ved tester at i Unreal Tournament 3 som kommer straks kjører best på Q6600 :thumbup:

Endret av superbygger
Lenke til kommentar
Ser bra ut, men etpar ting som er viktig:

Hvis han skal game, kjøp E6850 framfor Q6600, det yter mye bedre i spill enn Q6600, når det kommer en firekjerners som er i "en" prossesor, vil det yte bedre, og ikke minst, når det kommer støtte for dette i spill. De er i samme prisklasse btw

Noe annet er at Antec P182 er bedre enn nine hundred, samme prisklasse men bedre, kanskje du/vennen din må ut med 100kr mer.

ellers så ser det ganske bra ut, kan drive framtidige spill BRA og på max.

Takk for svar. :)

Ja, jeg er fullt klar over at han vil få bedre ytelse per NÅ med en E6850 og jeg har tatt forbehold med det. Om ett år eller to vil han hvertfall dra mye mer nytte av den prosessoren jeg valgte. Og når det kommer til kabinettet så var ett av kriteriene plexi-glass. Så det blir nok Nine Hundred, er ikke store forskjellen i temp...

Takk for svar!

Lenke til kommentar

dette er feil..... jeg kan henvise til HW's kabinett test. far min bruker dette kabinett og dette kabinettet er KJEMPE dessuten blir det kalt: "dataverdens svar på kjøleskapet" :innocent:

hehe, godt vi fikk klarhet i det. :)

På papiret syntes jeg også at kjøleløsning så ultimat ut, og 3dgameman.com sitt video-review gjorde meg enda mer intressert. ;) Tror jammen jeg også kjøper det kabinettet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...