Gå til innhold

Asus Maximus og Vista?

BareGjest

Anbefalte innlegg

Hei ..

Fikk endelig Maximus formula kortet og tenkte jeg like greitt kunne gjøre et forsøk på Vista 64bit - men hele installasjonen stopper opp ikke lenge etter at jeg har valgt språk .. driver og maser om "device drivers not found" ellerno?

Har vært inne på Asus sin hjemmeside og lastet ned det meste som ligger av drivere for dette kortet der - legger det over på usb og får vista til å søke men tydeligvis ligger det ingenting interessant der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei ..

Fikk endelig Maximus formula kortet og tenkte jeg like greitt kunne gjøre et forsøk på Vista 64bit - men hele installasjonen stopper opp ikke lenge etter at jeg har valgt språk .. driver og maser om "device drivers not found" ellerno?

Har vært inne på Asus sin hjemmeside og lastet ned det meste som ligger av drivere for dette kortet der - legger det over på usb og får vista til å søke men tydeligvis ligger det ingenting interessant der.

Har du lagt inn SATA/RAID-driverne? Legg disse på en USB/floppy og installer dem under Vista-installasjonen. Skal komme et "installer driver"-vindu opp helt i starten av installasjonen.

Ps: Du har PM :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...