BearThor Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som husker dette? var utrolig kult! Funker det å spille PS1 spill på PS3'n? Hvis ikke håper jeg seriøst sony legger dette ut på PS Store en gang Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ja! Det var kooonge! Minner litt om gamle Smash TV på Amiga. Sinnsykt kult shoot-em-up! Var et av de første PS1-spillene jeg hadde tror jeg. Håper dette havner på PSN ja! Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Var dette et spill du kunne være en feit dude, og oppgradere laser gunneren din til en mega fet stråle som smasha alt i rommene osv? Dette: http://www.1up.com/do/gameOverview?cId=3133533 Husker det var en drit fet soundtrack på det spillet! Endret 13. oktober 2007 av Aafloey Lenke til kommentar
virulence Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Loaded var dryltøft, var så heldig å finne det på en bruktbutikk for et par års tid siden. Hadde spilt demoen om og om igjen hos en kamerat i fordums tid. Husker dere ? Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Sykt elsk på det spillet der ass.. Noen som vet om det funker på PS3? Lenke til kommentar
virulence Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Sykt elsk på det spillet der ass.. Noen som vet om det funker på PS3? Har originalutgaven, og får PS3 i løpet av uka, skal gi tilbakemelding da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå