Mauro Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei, Lurer på en ting. I dag da jeg kom hjem fra jobb oppdaget jeg 3-4 riper på siden av bilen min. Hva kan jeg gjøre med dette? Bilen min står parkert 8 timer utenfor jobb der, så det er umulig å si hvem som kan ha gjort noe. Hvordan går jeg frem? Er eneste mulighet å betale selv, eller bruke forsikringen min? Har fullkasko, å bilen er HELT 100% strøken i lakken. Var inne til lakkering i sommer, å bilen er en 2002 modell. Estoril blå, så lakken koster flesk. Takker for hjelp. Er skikkelig frustrert. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Uten at jeg er superekspert på sånne ting, men siden du har fullkasko, får du dekket dette av forsikringen. Lykke til, og håper du får fikset dette, Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Tja om du ikke finner den skyldige så må du nok betale selv,så spørs det om det lønner seg å bruke forsikringen, her kommer det ann på egenandel + bonustap . Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Tja om du ikke finner den skyldige så må du nok betale selv,så spørs det om det lønner seg å bruke forsikringen, her kommer det ann på egenandel + bonustap . Det jeg trodde. Har ikke jobben ett visst ansvar da? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har ikke jobben ett visst ansvar da? Det er neppe deres jobb å bevokte bilen din mens du jobber. Kjedelige saker da Lenke til kommentar
Loko Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du kan jo evt prøve å sjekke om det finnes overvåkningskamera i nærheten. Så er det bare å finne fram hagla og håpe på det beste. Happy hunting =) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ved parkering gjelder særskilte forsikringsregler.. Parkeringsanlegget der min mor bor hadde påsatt storbrann i fjor, og borettslaget dekket ingen skader på bilene, da det er å regne som skade under parkering. Det er dessverre slik at man ikke kan rette ett krav mot arbeidsgiver med mindre disse har vært grovt uaktsomme, noe jeg ikke tror de har vært i dette tilfellet, dessverre. Om du har en sporty arbeidsgiver, kan de kanskje ta det på sin kappe, men det er dessverre lite trolig Forsikringen blir utveien, men du bør sjekke egenandel og bonustap kontra utgiftene for å lakke det opp på egen regning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå