Gå til innhold

Ripe i lakken - På jobb

Mauro

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer på en ting. I dag da jeg kom hjem fra jobb oppdaget jeg 3-4 riper på siden av bilen min. Hva kan jeg gjøre med dette? Bilen min står parkert 8 timer utenfor jobb der, så det er umulig å si hvem som kan ha gjort noe. Hvordan går jeg frem?

Er eneste mulighet å betale selv, eller bruke forsikringen min? :(

Har fullkasko, å bilen er HELT 100% strøken i lakken. Var inne til lakkering i sommer, å bilen er en 2002 modell. Estoril blå, så lakken koster flesk.

Takker for hjelp. Er skikkelig frustrert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ved parkering gjelder særskilte forsikringsregler.. Parkeringsanlegget der min mor bor hadde påsatt storbrann i fjor, og borettslaget dekket ingen skader på bilene, da det er å regne som skade under parkering.

Det er dessverre slik at man ikke kan rette ett krav mot arbeidsgiver med mindre disse har vært grovt uaktsomme, noe jeg ikke tror de har vært i dette tilfellet, dessverre. Om du har en sporty arbeidsgiver, kan de kanskje ta det på sin kappe, men det er dessverre lite trolig :(

Forsikringen blir utveien, men du bør sjekke egenandel og bonustap kontra utgiftene for å lakke det opp på egen regning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...