daycastle Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei, har litt problemer med dataen min. lurer på hva som er galt når det lyser et lite rødt lys på hovedkortet i dataen min. Ønsker svar fortest mulig Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
daycastle Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvilket hovedkort har du? Hehe, fant akuratt ut at det skulle lyse rødt på hovedkorte bestandig.. men problemet er at PC-en ikke kommer på. men den piper. vet noen problemet? pipingen varer like lenge som pausen ( pip - - - pip - - - pip ) Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Slå opp i manualen til hovedkorte, pleier å stå hva pipene betyr. Korte å lange pip Lenke til kommentar
daycastle Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Fant ingenting om dette. men vifta til strømforsyninga sviver ikke rundt. kan det ha noe med at strømforsyninga har tatt kvelden? Lenke til kommentar
eruin Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jepp, det høres virkelig ut som om du bør kjøpe deg en ny strømforsyning, hadde samme problemet med PC-en til fattern sist jeg var innom heimen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå