XtaZ Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) VIDEOER OG ARTIKKEL HER Rett og slett VIL HA NÅ faktor med en stor dose sikkel i munnvikene Legg også merke til at de bruker den nye Wiimote beskyttelsen Endret 13. oktober 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg føler plutselig en ubendig trang til å vegetere i stillhet frem til release, og håpe at månedene flyter forbi som sekunder. Lenke til kommentar
whiteout Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Jeg føler plutselig en ubendig trang til å vegetere i stillhet frem til release, og håpe at månedene flyter forbi som sekunder. Jeg har hørt rykter om at spillet har blitt utsatt igjen til februar i USA.....Her er en link http://www.smashbros.com/en_us/info/info03.html Endret 13. oktober 2007 av whiteout Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har hørt rykter om at spillet har blitt utsatt igjen til februar i USA.....Her er en link http://www.smashbros.com/en_us/info/info03.html Er ikke bare rykter. Temmelig sikker på at det er bekreftet (gidder ikke å lete frem kilde, men husker at blant annet IGN har sagt det) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har hørt rykter om at spillet har blitt utsatt igjen til februar i USA.....Her er en link http://www.smashbros.com/en_us/info/info03.html Nettop derfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kommer det enda senere til Europa enn 10 februar da? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Skjebnen hater meg. Denne PC-en har et problem med lydkortet (CE-Media crap), så jeg må nøye meg med å se disse videone uten lyd. OH THE HORROR! Øyvind: Jo, dessverre. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Gleder meg bare mer og mer til Super Smash Bros Brawl, men har masse spill fram til den tid som kommer snart som: Ratchet And Clank, Uncharted Drakes Fortune, Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Call Of duty 4, Half Life 2 Orange Box, Mass Effect og Assassins Creed Lenke til kommentar
Acedia Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Inte bra at de har utsatt spillets utgivelsesdato, men vi får bare håpe på at det er verdt ventetiden. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kommer det enda senere til Europa enn 10 februar da? Garantert. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Inte bra at de har utsatt spillets utgivelsesdato, men vi får bare håpe på at det er verdt ventetiden. Det er det nok Lenke til kommentar
RevX Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hadde ingen tro på at Ninty ville holdt den første lanseringsdatoen uansett, så det kom ikke som noe sjokk akkurat. Uansett, dette virker utrolig bra. Gleder meg som en unge til en skikkelig vinterbrawl. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nettop derfor. Edit er juks Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Jeg har ikke lest så mye om dette spillet, men skal innrømme det såg svært gøy ut. Men viktigst av alt er om det er ONLINE spilling for dette spillet på Wii? Hvis ikke kan de bare glemme mine penger.....Wii sliter fælt på dette, og jeg håper de kommer med det snart. EDIT: "and with the promise of online"....fant svaret selv. Hjelper å lese litt før mann poster ja.... Endret 15. oktober 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
Metaknight Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Åååå THE WAIT! Har ventet på dette spillet siden i midten av 2005. Nå med trailere og DOJO er ventingen verre, prøver helst å ikke tenke for mye på det. Europa blir jo alltid prioritert sist av Nintendo, regner vel med å få det til påsken til neste år. Jeg har likevel ingen tvil om at det blir verdt ventingen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå