Gå til innhold

Vga veggboks for vga ledning

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lyst å trekke en vga kabel mellom dataen og tv'en. Så står dataen på naborommet, må igjennom en vegg. Finnes det en slags vga kabelboks som jeg kan montere for at det skal se proffest ut? Ellers må jeg borre et gigantisk hull i veggen for å få pluggen på kabelen igjennom..! :/ Noen tips? PC-en står like ved der jeg vil ha veggboksen, så jeg må ha en lengde på 1 meter på ene siden, og 8-10 meter på andre siden. Dette skulle vel ikke forringe signalene noe?

Håper på svar!! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet lindbakk har mye veggbokser for VGA. De har også VGA kabel som kun er påsatt "plugg" i en side, dermed trenger man ikke borre så veldigt stort hull for å få kabelen igjenom veggen. Den siden uten plugg er påklemt pinnene som skal inn i VGA kontakten, så når du har den igjenom veggen trenger du bare å putte pinnene på plass og skru på dekslet.

Lenke til kommentar
Vet lindbakk har mye veggbokser for VGA. De har også VGA kabel som kun er påsatt "plugg" i en side, dermed trenger man ikke borre så veldigt stort hull for å få kabelen igjenom veggen. Den siden uten plugg er påklemt pinnene som skal inn i VGA kontakten, så når du har den igjenom veggen trenger du bare å putte pinnene på plass og skru på dekslet.

Ah, mange takk for svar! Skal sjekke de nå med en gang :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...