zn00ker Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg har lånt en bærbar PC (Dell Latitude C510) på skolen jeg går på... Så jeg har da lånt meg en switch slik at jeg kan få koblet opp både den stasjonære PC`n og den bærbare PC`n samtidig.. Da den bærbare er/var medlem av et domene byttet jeg til samme arbeidgruppe som på min stasjonære.. Når jeg trykkte OK, kom det opp en feilmelding hvor det var et eller annet med kontoen min (var litt kjapp med å trykke den vekk ). Så startet jeg på nytt og når jeg da skulle logge meg på igjen fikk jeg denne feilmelding: Påloggingsmelding Systemet har ikke logget deg på. Kontroller at brukernavnet og domene er riktig, og prøv å skrive inn passordet på nytt. Pass på å skille mellom store og små bokstaver. Kontroller at ikke Caps Lock står på. Er det noen måte å få løst dette på (uten å måtte spørre data ansvarlig på skolen)?? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Tviler på at det er noen løsning, men det burde da gå å endre om en PC skal være medlem av et domene eller en arbeidsgruppe uten at slike ting skjer eller?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå