Gå til innhold

Massivt intervju med Innerloop

Anbefalte innlegg

Etter 2 års hardt arbeid, ser nå Innerloop seg endelig ferdig med utviklingen av Project IGI 2: Cover Strike. Spillet er nå endelig sendt til England for godkjenning hos Codemasters, og det meste ser nå ut til å være i rute i forhold til lanseringen 14. februar. Gamer.no tok turen til Innerloop, for å ta en lang prat med daglig leder Henning Rokling.

Les hele intervjuet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var et flott intervju, TST!

arti med norske utviklere. Det blir liksom litt nærmere en selv. Man blir stolt selv når norske får til noe bra! litt som DVD-John..? :o hoho!.. nei, ikke som han..

Dette blir sikkert supert spill! jeg har brukt noen timer på IGI1, og testet IGI2 MP-demoen.

Multiplayer virka ikke så utrolig bra, men grafikken var flott. Mulig det blir bedre når spillet kommer ut, med flere muligheter og brett på MP.

Lenke til kommentar

eg syns ikkje grafikken var noke å juble over... blei faktisk meget skuffa da eg spillte igi2 mp demo på full grafikk.

eg huska 1-eren som god grafikk, vel og merke når den kom ut, som jo er ganske lenge sida...

alikavel har dem bare oppgradert motoren pittelitt, fått litt meir detaljer, men eg syns det er litt svakt rett og slett..

grafikkmotor som er fra geforce2-tida, som skal brukast 3 kort-generasjoner seinere..

men AI'en skal jo vere bra, så blir nok en god del timer bak dette spillet som de har vert bak de gamle

Lenke til kommentar

Tror dere må annsette korrekturlesere i gamer.no.

Denne artikkelen var tragisk skrevet.

Sorrt, no offence.

Nei, de kan ikke lukte, men det er også omtrent det eneste de ikke kan. De kan heller ikke koke kaffe, men det er vel heller ikke så veldig relevant.

Jeg er ikke noen norsk lærer, men de to settningene rett etterhverandre ga ikke noe pluss i boka.

...Det er kanskje det jeg er mest stolt over. Det er nok det vi har jobbet mest med. Det og multiplayer. Det er det folk vil merke.

Noen som ville gitt pluss i boka?!

Av den grunn singleplayer-delen er såpass bra at det ikke trengs.

Tror du hadde fått denne feilen dersom du hadde brukt word 95 eller nyere: Fragment. Consider revising.

Kunne dratt ut flere eksempler, men jeg har ikke tid akkurat nå.

Kommafeil, punktumer som mangler, settninger som ikke er gramatikals korrekte osv.

De som publiserte artikklen burde kanskje tatt seg tid til korrekturlesing før de postet den?

Uansett, fyldig og godt intervju, men dere får Henning Rokling til å høres ut som en retard.. :oops:

Lenke til kommentar

Strupstad: Intervjuet var veldig langt, og vi rettet veldig, veldig mye før vi publiserte. Totalt er intervjuet på 8000 ord, og feil kan skje da, spesielt når det er en deadline på intervjuet. Er ikke enig i at det får Henning til å se ut som en idiot. Uansett er jeg glad for at du leserer intervjuet såpass nøye. Vitner om at det var interessant i hvert fall. :)

Forøvrig er en norsk lærer, noe helt annen en en norsklærer. ;)

Lenke til kommentar

Eh. La meg rette posten din.

annsette -> ansette

settningene -> setningene

Sorrt -> sorry

etterhverandre -> etter hverandre

settninger -> setninger

gramatikals korrekte -> gramatisk korrekte

norsk lærer -> norsklærer (norsk lærer = en lærer som er norsk)

artikklen -> artikkelen

Og før du sier "jeg gidder jo ikke korrekturlese poster" -> nei! Så mange feil er utilgivelig! Skriv korrekt når du skal klage på andres arbeid.

Men, takk for at du legger merke til slikt. Det setter vi pris på. Nå skal det jo sies at vi siterer Henning direkte, og at han blant annet nevnte "det" hundre og fjorten ganger, er vel delvis hans feil.

Lenke til kommentar
Eh. La meg rette posten din.

annsette -> ansette

settningene -> setningene

Sorrt -> sorry

etterhverandre -> etter hverandre

settninger -> setninger

gramatikals korrekte -> gramatisk korrekte

norsk lærer -> norsklærer (norsk lærer = en lærer som er norsk)

artikklen -> artikkelen

Og før du sier "jeg gidder jo ikke korrekturlese poster" -> nei! Så mange feil er utilgivelig! Skriv korrekt når du skal klage på andres arbeid.

Men, takk for at du legger merke til slikt. Det setter vi pris på. Nå skal det jo sies at vi siterer Henning direkte, og at han blant annet nevnte "det" hundre og fjorten ganger, er vel delvis hans feil.

:lol:

Jeg må bare sitere min venn, Elzar fra Futurama:

"BAAAM!!"

Lenke til kommentar

jj... jeg har aldri vært no god i norks skriftlig. Derfor skriver jeg på en mer 'muntlig' måte.. passer meg bedre fordi jeg bruker tiden min mest på nettet.. ord som oxo, lizzom, azza, sorry (hallo, dere måtte jo se at jeg mente sorry istedenfor sorrt ;) bokstavene er jo rett ved siden av hverandre).

Btw, likte intervjuene om shöldner secret wars bedre enn igi2...

1'ern var så dårlig at jeg neppe kommer til å kjøpe 2'ern.

Lenke til kommentar

:roll: skjønner ikkje heilt koffor doke bryr doke så masse om skrivefeil, dere driver ikkje å rett folk på forumet eller noke sånt, og dere skjønner godt ka som står der...

eg har bare et lite spørsmål, er grafikken så "superior" som dei skal ha det til, har spelt demoen på full grafikk, ingen lagg eller hakk, og eg er ikkje sånn overbegeistra over det eg ser, at spillet har mange fleire polygoner ser ikkje ut til å bety så masse over alt, kan hende MP demoen min ikkje er heilt feilfri, men eg syns da spill som splinter cell har "finere" grafikk... tar eg feil?

Lenke til kommentar

Huff, har aldri lest en proffersonel artikkel med så mange skrivefeil, og dårlig formulerte setninger... men men, innholdet veier jo litt opp for alle feilene da :)

Uansett godt jobbet karer! Men neste gang burde dere kanskje se i gjennom artikkelene et par ganger ekstra før dere gir dem ut ;) Selv om dere dikterer, så betyr ikke det at dere ikke kan omformulere det han sier. Mye av det som står der virker ganske muntlig..

Lenke til kommentar
Huff, har aldri lest en proffersonel artikkel med så mange skrivefeil, og dårlig formulerte setninger... men men, innholdet veier jo litt opp for alle feilene da :)

Kan du peke på eksempler. Det blir ikke spesielt konstruktivt å bare si at det er mange skrivefeil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...