Skribenten_ Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 har akkurat instalert vista home basic, og lurer på hvordan jeg får fancy utseende, og ikke minst sån fansy skifte vindu greie... vet ikke helt hva det heter..men jeg tror det skulle komme når man trykker alt+shift Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Basic versjonen har ikke fancye animasjoner. Mens alle andre versjonene av vista har det. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Basic versjonen har ikke fancye animasjoner. Mens alle andre versjonene av vista har det. ops hvorfor sier jeg home basic, jeg mener jo home premium selfølgelig. har fått til earoen, og den funker bra. er bare det fancy greia jeg ikke finner henn Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Prøv alt-tab eller windows-tab du Holder du ctrl-windows OG tab samtidig så blir sideoversikten (den i 3D) stående. Endret 13. oktober 2007 av Nonsens Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Prøv alt-tab eller windows-tab du Holder du ctrl-windows OG tab samtidig så blir sideoversikten (den i 3D) stående. oja..hehe, takk skal du ha, funker jo bra dette her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå