Larrek Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Tema like aktuelt i dag. Fant dette på en gammel videokasett, og tenkte at kanskje flere syns det er særs festlig:) Daværende leder av norkotikapolitiet, Truls Fyhn visste neppe at studio var fullt av hasjrøykende halvgærne christianitter, da han sa ja til å delta:) Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Tryls Fyhn om Christiania Og der kan man [norsk ungdom] kjøpe sin hasjis og ta med seg tilbake til Norge Så ting er vel kanskje anderledes nå som man slipper å smugle for å få tak i hasjisen sin. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Fint at du deler med oss, absolutt interessant (og morsomt) . Endret 14. oktober 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
ecko Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 hahaha! hvem er han gamlingen som roper i starten? gøy med han som ber han om å holde kjeft :!: dere kan da ikke nekte på at det er farlig stoff da? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nå har ikke jeg fått sett filmen, youtube nede? dere kan da ikke nekte på at det er farlig stoff da? Det kommer helt ann på hva du mener med en farlig stoff. Alkohol f. eks er mere skadelig. I mine øyne vil jeg ikke akkurat si farlig, man kan jo ikke ta overdose på det f. eks. Det er jo seff skadelig, men hvilket rusmiddel er ikke det? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nå har ikke jeg fått sett filmen, youtube nede? Det kommer helt ann på hva du mener med en farlig stoff. Alkohol f. eks er mere skadelig. I mine øyne vil jeg ikke akkurat si farlig, man kan jo ikke ta overdose på det f. eks. Det er jo seff skadelig, men hvilket rusmiddel er ikke det? Nåja... uten å prøve å lage en ny canabis vs alkohol debatt så er det et utsagn med modifikasjoner. Tror den mest diplomatiske måten å si det er at misbruk uansett er skadelig for begge delene. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nåja... uten å prøve å lage en ny canabis vs alkohol debatt så er det et utsagn med modifikasjoner.Tror den mest diplomatiske måten å si det er at misbruk uansett er skadelig for begge delene. Men ikke direkte farlig. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Cannabis er såpass "ufarlig" at det er meningsløst å diskutere farene ved det. Da kan vi liksågodt diskutere hvor farlig det er å drikke kaffe, spise bananer og sjokolade. Det å diskutere små fillesaker kommer man ingen vei med. Point is, ting kan være farlig og kan skade deg hele tiden. Du kan dø i morgen av å kveles av brokkoli. Man trenger ikke å vær redd for å leve av den grunn! "Life is short, enjoy that shit" som godeste Kat Williams sier! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Cannabis er såpass "ufarlig" at det er meningsløst å diskutere farene ved det. Da kan vi liksågodt diskutere hvor farlig det er å drikke kaffe, spise bananer og sjokolade. Det å diskutere små fillesaker kommer man ingen vei med. Point is, ting kan være farlig og kan skade deg hele tiden. Du kan dø i morgen av å kveles av brokkoli. Man trenger ikke å vær redd for å leve av den grunn! "Life is short, enjoy that shit" som godeste Kat Williams sier! Si det til kusinen min, bare sånn apropo 'cannabis er ikke farlig', og 'grønnsak' Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nå vet jeg fint lite om hvem kusinen din er, så jeg kan ikke kommentere det! Mulig du hadde et annet poeng her som jeg ikke tok også.. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vel... du sier at cannabis er like ufarlig som å spise sjokolade og bananer. Det er forsåvidt sant på en måte, da kroppen og hjernen ikke tar noen skade av det. Men en ruset person er jo langt fra like oppegående som en nykter person, og dette kan føre til farlige situasjoner. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 La oss kommentere debatten på filmen, IKKE starte en ny debatt om cannabis og skadelighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå