Gå til innhold

Hva er egentlig forskjellen på Pes og fifa?

Akrabra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, FIFA har flere lisenser enn PES, men spillerene i PES har ekte navn. Så ille er det ikke.

Siden det er forholdsvis sent og jeg er trøtt, og defor ikke orker å skrive noe særlig mer anbefaler jeg deg å prøve begge demoene, ikke en gang, men flere. Gjerne annen hver gang. Da jeg selv hadde gjort det omtrent tyve ganger hadde jeg kommet frem til at PES var mitt valg. Rett og slett på grunn av spillefølelsen jeg fikk. Og at det virker som det finnes ekstremt mange flere situasjoner i spillet.

Endret av Zeph
Fjerna kommentar til eit fjerna innlegg
Lenke til kommentar
ok takker for svar:p bare ikke dra det så ekstremt, ville bare vite den enkle forskjellen=)

FIFA føles ikke ekte. Men når man spiller PES får man en mye bedre virkelighetsfølelse.

For å bli god i FIFA må man bare lære seg hvordan man må gjøre det i den utgaven av spillet, men for å bli god i PES må man spille god fotball.

Lenke til kommentar
ok takker for svar:p bare ikke dra det så ekstremt, ville bare vite den enkle forskjellen=)

Det er hvordan følelsen av spillet er for deg som er den store skilnadden.

For noen må spillet ha kule menyer, 100 vis av riktige lag og masse kul musikk for at de skal like det mens andre vil ha en opplevelse som er så virklighetsnært ekte fortball som mulig!

For min egen del spiller jeg nå Fifa 08 frem til Pes08 releasen om 2 uker.

Alt i alt er det din egen smak som avgjør hvilket spill du liker best.

Altså må du teste begge over litt tif for å finne ditt spill.

En kamp holder ikke, du må spille i mange timer!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...