Akrabra Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har bare spilt fifa spill opp igjennom, er det noe stor forskjell mellom pro evolution soccer og fifa? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Ja, FIFA har flere lisenser enn PES, men spillerene i PES har ekte navn. Så ille er det ikke. Siden det er forholdsvis sent og jeg er trøtt, og defor ikke orker å skrive noe særlig mer anbefaler jeg deg å prøve begge demoene, ikke en gang, men flere. Gjerne annen hver gang. Da jeg selv hadde gjort det omtrent tyve ganger hadde jeg kommet frem til at PES var mitt valg. Rett og slett på grunn av spillefølelsen jeg fikk. Og at det virker som det finnes ekstremt mange flere situasjoner i spillet. Endret 13. oktober 2007 av Zeph Fjerna kommentar til eit fjerna innlegg Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 PES = Fotballsimulator FIFA = Fotballspill Så enkelt er det. Fifa kjennes ut som dritt innpakket i silkepapir, mens PES sitt innhold voldtar FIFA på høyt plan. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Eit innlegg med lite konstruktivt innhald er fjerna. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Eit innlegg med lite konstruktivt innhald er fjerna. Da ser det ut til at du må fjerne et til... pes fan eller?? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 ok takker for svar:p bare ikke dra det så ekstremt, ville bare vite den enkle forskjellen=) Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 ok takker for svar:p bare ikke dra det så ekstremt, ville bare vite den enkle forskjellen=) FIFA føles ikke ekte. Men når man spiller PES får man en mye bedre virkelighetsfølelse. For å bli god i FIFA må man bare lære seg hvordan man må gjøre det i den utgaven av spillet, men for å bli god i PES må man spille god fotball. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 ok takker for svar:p bare ikke dra det så ekstremt, ville bare vite den enkle forskjellen=) Det er hvordan følelsen av spillet er for deg som er den store skilnadden. For noen må spillet ha kule menyer, 100 vis av riktige lag og masse kul musikk for at de skal like det mens andre vil ha en opplevelse som er så virklighetsnært ekte fortball som mulig! For min egen del spiller jeg nå Fifa 08 frem til Pes08 releasen om 2 uker. Alt i alt er det din egen smak som avgjør hvilket spill du liker best. Altså må du teste begge over litt tif for å finne ditt spill. En kamp holder ikke, du må spille i mange timer! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Finnes visst ein tråd om dette frå før av her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=837053 Derfor stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg