gustav Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg bestilte en for ca en mnd siden på komplett. Var lovet at jeg skulle få denne innen utgangen av januar. Ringte igår for å sjekke, og da fikk jeg til svar at jeg dessverre måtte smøre meg med tålmodighet, De kunne ikke love noe før utgangen av februar. Så spørsmålet mitt er som det går frem av topic'en. Standalone-spilleren min takler - R/RW, finnes det eventuelt noen gode tilbud på slike brennere, mon tro? Har hørt at Pioner skal være bra? Men det er jo vanskelig å oppdrive brennere for tiden. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Det skal skrekkelig godt gjøres å skaffe en slik brenner i Norden tror jeg... Hvis du derimot faktisk klarer å finne et sted i Norden/Europa hvor det ER på lager, så si ifra! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Sjekka her? http://www.computercity.no Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg fikk en slik spiller fra komplett i forrige uke, så noen har de nok fått inn, men trolig færre enn det som var forhåndsbestilt. (bestilte riktignok i slutten av november) Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 computercity i sandvika hadde to stk på lager på mandag...kan ikke garantere at de er der enda though, ring ned og hør. Lenke til kommentar
atlenes Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Var heldig og fikk tak i en fra absoluttdata.no denne uka. Det var den siste de hadde der. 8) Lenke til kommentar
gustav Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 De var dessverre utsolgt på computercity Dette er tydeligvis noe folk skal ha. Noen forslag til gode - R/RW-brennere(helst litt rimelig)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå