TheFifthApe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har prøvd å sette opp et program selv, men er ikke helt fornøyd. Dette er så langt jeg har kommet nå: Knebøy Strakmark/markløft Benkpress/skråbenk Roing/nedtrekk/chins Militærpress Bicepscurl Smalbenk/dips Tåhev Planen var å kjøre alle disse øvelsene med 3 reps. Jeg hadde tenkt å kjøre dette 3 eller 4 ganger i uka. Så, er det noen som har noe å rette på? burde jeg ha noe mer på bein eller noe sånt? Jeg vet at det er mange andre slike tråder, men jeg vil gjerne ha litt feedback på akkuratt dette programmet Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er trøtt som fy, og orker ikke å se noe særlig på et nytt program akkurat nå, men hvis du er ute etter fullkropp, se RYP. http://www.tn.no/artikler.aspx?id=106 Utmerket program. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvis du skal kjøre 3 reps ville jeg byttet ut en del øvelser hvis jeg var deg. Så et genialt russisk program med knebøy/markløft/benkpress 3 ganger i uken en gang, men finner det ikke =/ Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 3 reps? Det er vel litt brutalt for en nybegynner! Håper det er 3 set du tenker på? Altså, serier, ikke repetisjoner. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 3 reps? Det er vel litt brutalt for en nybegynner!Håper det er 3 set du tenker på? Altså, serier, ikke repetisjoner. Er litt brutalt ja. Leste ikke tittelen helt i sta så så ikke at du var nybegynner Begyn heller med 15-10 reps og 1-2 sett på hver øvelse. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Er trøtt som fy, og orker ikke å se noe særlig på et nytt program akkurat nå, men hvis du er ute etter fullkropp, se RYP. http://www.tn.no/artikler.aspx?id=106 Utmerket program. Støttes. Bra program for nybegynnere. Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Okei, da går jeg over til 2 sett og 10-15reps da. Ser kombinasjonen av øvelsene og slik bra ut da? Er det noen andre øvelser jeg trenger? Endret 16. oktober 2007 av Ltr Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Alle fullkroppsprogrammer bør baseres på baseøvelsene Knebøy, Markløft, Militærpress og Benkpress (enten i form av hantler (bedre kjent som manualer), eller stang.). Ut over det kan du egentlig variere isolasjonsøvelsene som det selv passer deg. 3x12 på baseøvelser, 2x10 på isolasjonsøvelser. Hva man har utbytte av øvelsesmessig er ganske smaksbestemt. Om man ikke liker en øvelse, stimulerer det gjerne til å ikke ta seg helt ut, som da igjen svarer til dårligere fokusering på teknikk og full konsentrasjon. Gjør det du liker, bare sørg for at du gjør det korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå