Innos Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ville kjøpt Sandisk Sansa eller Sony NWZ. Begge er billigere enn konkurrentene, og har drag and drop filoverføring (dette har også Creative, men ikke Apple). I forhod til konkurrentene har Sony lengre batterilevetid, mens Sandisk koster mye mindre. Sony har ca 10t lengre batterilevetid, og koster mellom to og fire hundre kr mindre enn henholdsvis Apple og Creative. Sandisk koster igjen tre hundre mindre enn Sony, men er litt større enn resten, og har batterilevetid på linje med Apple og Creative. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Da har jeg bestilt Zen hos den lokale sjappa. Han sa at han skulle få den inn til onsdag så da er det bare og vente Lenke til kommentar
Deem Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Ikke sansa, ville mye eller gått for Sony NWZ-810 serien... Endret 29. oktober 2007 av snillest Lenke til kommentar
ssf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 WoW! Jeg oppdaterte akkurat med nyeste firmware på spilleren, den starter nå opp på ca 1 sekund, mot 7-8 sek tidligere. Fantastisk forbedring Videoavspilling er også blitt mye bedre. Go Creative! Gjelder den nye oppstartstida di ved fullstappet spiller også? For jeg har nyeste firmware som ligger på hjemmesida deres, og tar et år å starte når det er mange sanger på den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå