Gå til innhold

Klarer kortet 1920 x 1200? X800GTO

JFTech

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forskjell på det? Vanlig desktop, altså 2D.

Hvordan finner jeg ut om det klarer det eller ikke?

Ved å teste kanskje? Kortet skal klare å kjøre 2048 x 1536 @ 85Hz, så 1920x1200 burde jo gå greit. Forskjell på 2d og 3d? Enkelt og greit, skrivebord og spill da. For å gjøre det forståelig. Om det klarer det i 3d avhenger litt av hva du skal kjøre og andre grafikk instillinger, men skrivebord skal ikek være noe stress.

Lenke til kommentar
Ved å teste kanskje? Kortet skal klare å kjøre 2048 x 1536 @ 85Hz, så 1920x1200 burde jo gå greit. Forskjell på 2d og 3d? Enkelt og greit, skrivebord og spill da. For å gjøre det forståelig. Om det klarer det i 3d avhenger litt av hva du skal kjøre og andre grafikk instillinger, men skrivebord skal ikek være noe stress.

Men har hørt at man må ha dual-link dvi for å kjøre oppløsninger større enn 1600*1200. Kan ikke finne noen steder det står at dette kortet har dette.

Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Men har hørt at man må ha dual-link dvi for å kjøre oppløsninger større enn 1600*1200. Kan ikke finne noen steder det står at dette kortet har dette.

Stemmer dette?

Hmm. Vet faktisk ikke. Jeg vet bare at jeg var inne på forskjellige sider og sjekket spesifikasjonene på kortet. Produsent sider, som sapphire o.l. Der stod det at kortet kan kjøre opp til 2048 x 1536 @ 85Hz og det må da bety at det klarer over 1600x1200.

Lenke til kommentar

Stemmer dette?

1900x1200 er det meste man kan kjøre med single-link dvi. Skal man opp på 2560x1600 må kortet støtte dual-link dvi :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...