Footy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 jeg vet det finnes en egen tråd for å finne sanger, men jeg tror denne egner seg best her. Jeg digga sangen til GLaDOS, og vil gjerne ha den. Noen som vet hvor man kan få tak i den? Lovligt altså... Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 GLaDOS? hvem/hva er det? Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Med et kjapt søk på google fant jeg en nedlastbar versjon her Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) GLaDOS?hvem/hva er det? AI-en i portal, stemmen som snakker til deg. Genial sang, utrolig bra spill. Endret 13. oktober 2007 av FLarsen Lenke til kommentar
Footy Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) satan så fet sang... men jeg finner bare linker på den siden som spiller sangen, får ikke lastet den ned... noe galt fra min side? Edit: Glem det, hadde en sperre på Endret 13. oktober 2007 av Footy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå