darkness| Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Veldig greit å ha dem til låns, da kan man sende dem hjem når de skriker som værst Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er jo sant. Men jeg liker den lille naive drømmen min at babyer er nydelige uansett hva. Jeg er bare barnet forsatt, det er lov hehe. Var det sånn at dere viste om det ble jente eller gutt nå eller? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 99% sikkert en jente Men man kan nesten aldri være helt sikker på at det blir jente, siden det hender at det er guttebabyer som gjemmer unna utstyret når man prøver å finne det på UL Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det sånn at magen allerede har begynt vokse? Kule nå er at det er utrolig mye tøft og komfortable mammaklær som selges. Da min mor fikk meg så var det liksom ingenting. Greit nok jeg var tvilling og hun var ekstra stor. Men likevel. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Magen vokser fra uke til uke nå, ja Det er desverre ikke så lett å få tak i mammaklær egentlig, det er mye som er veldig dyrt. Foreløpg kun kjøpt en mammabukse. Har en sånn slags topp-forlenger som man kan ha utenpå bukser, slik at man slipper å lukke igjen glidelåsen og knappen, så den brukes flittig over jeans. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er mange topper da også som ikke er mammaklær, men som kan brukes til det. Er jo veldig inn med store topper som er stram oppe men vid nede for tiden. Har sett en del som har brukt det. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du får pelle deg inn til mer siviliserte strøk. Masse kule mammabutikker her i byen. Prisene snakker vi ikke såå høyt om da, men de er ikke nødvendigvis på D&G-nivå (selv om jeg har sett det og). Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Gratulerer så mye med jenta deres. Hun var skjønn. ^^, Lenke til kommentar
relaps3 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Utrolig koseligt. Beste til lykke for dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå