paix Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Første HW parret som skiller seg? LoL! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Oj så spennende! Jeg synes dere burde i det minste gi henne et HW relatert mellomnavn. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg for min del kunne tenkt meg at den skriveføre pappaen, ja hvis det da ikke var postbudet da ..., skriver en liten historie om nurket. Da må han så gjerne utelate unnfangelsen, grunnet forbud om grafisk innhold av traumatisk karakter på dette forumet. Ville ikke vært å forakte om det fulgte med et bilde heller. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 grattis, snart får vi et nytt medlem huzza huzza huzza Hehe.. "jente1" Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Her er i alle fall et par bilder Endret 19. oktober 2007 av darkness| Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Hvor? edit: der ja Endret 19. oktober 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Blir nok ingen mellomnavn, i og med at vi har to lange "etternavn" allerede. Men dere kan jo komme med navneforslag for moroskyld da. Kanskje vi plutselig ombestemmer oss Er ikke sikkert dere synes det er like moro når dere får høre kriteriene: Må være kort Må fungere både som barne-navn og voksennavn Må fungere sammen med Kine og Trond (Line er f.eks utelukket mtp. at det rimer på Kine) Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 ida? en klassiker her på forumet Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Grattis! Den første hw babyen ever. Kan jo ikke bli bedre enn det!? Hehe, det tenkte jeg faktisk ikke på såvidt jeg vet er de (T-Solberg og darkness|) det første hw.no-parret som gifter seg. først ute er de til å få unge også. hva blir det neste mon tro? Tss, de hermer bare etter fruen og meg (hun er riktignok ingen HW-er). Har vel gratulert så det holder alt, men utralydbilder varmer hjerterota Regner med at du alt har lest masse om det på KG, men 3D ultralyd er noe å vurdere. Bare ikke ta det så sent at ungen gjemmer hodet Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Vi har snakket om 3D-ultralyd, men har ikke kommet til noe "konklusjon" enda siden vi har vurdert å ta en ny privat ultralyd NÅ bare for å være sikker på at det faktisk er en jente. Hvis jeg har forstått det rett så er det rundt uke 30 man tar 3D-ultralyd og det er jo enda en 11 uker til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Gratulerer masse Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Shop til you drop Endret 20. oktober 2007 av darkness| Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Åååååå så nydelig. Finnes det noe kosligere enn å hande babyklær? Blir sikkert verdens skjønneste baby. Noen planer om hvor mange søsken den skal ha? Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Bra dere er på flyttefot. Det er enormt hvor mye skapplass sånne små jenter krever. Søren heller, jenta mi bruker mer skap enn meg alt Hvor har du handlet den hele bamsedrakten med hette? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Åååååå så nydelig. Finnes det noe kosligere enn å hande babyklær? Blir sikkert verdens skjønneste baby. Noen planer om hvor mange søsken den skal ha? Akkurat nå er planen 0 søsken Men vi får se når babyen kommer om vi forandrer mening. Bra dere er på flyttefot. Det er enormt hvor mye skapplass sånne små jenter krever. Søren heller, jenta mi bruker mer skap enn meg alt Hvor har du handlet den hele bamsedrakten med hette? Den bamsedrakten er kjøpt på Babyshop. Vi er litt teite også da. Det var meningen å vente med shoppingen til vi hadde flyttet.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Bare vent å se, når du har fått et lite nurk så vil du nok ha flere. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Bare vent å se, når du har fått et lite nurk så vil du nok ha flere. Du kan umulig ha spedbarn med dertil tilhørende søvnløshet. Jeg har en teori om at alle som ønsker søsken enten gjør det av prinsipp, eller at ønsket kommer snikende etter at spedbarnsperioden er over og man har glemt en del av de nattlige opplevelsene. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Tenker man må vente til spedbarnsperioden er over, før man får lyst å flere, ja. Jeg har ikke et ønske om søsken av prinsipp, så vi får se hva som skjer som de sier på TV2 Vi må nok en tur på Ikea og kjøpe kommoder og skap.. Det er dyrt med barn, det skal være sikkert.. Heldigvis får vi låne både sprinkelseng og vugge, og kommer nok til å arve en drøss med klær også. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Bare vent å se, når du har fått et lite nurk så vil du nok ha flere. Du kan umulig ha spedbarn med dertil tilhørende søvnløshet. Jeg har en teori om at alle som ønsker søsken enten gjør det av prinsipp, eller at ønsket kommer snikende etter at spedbarnsperioden er over og man har glemt en del av de nattlige opplevelsene. Jeg har ikke barn nei. Bare veldig glad i dem. Det er vel lov? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå