Eriqo Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvis jeg kjøper meg et 12-måneders LIVE kort i USA, vil det da fungere på min norske Bruker og maskin? Eller må jeg da ha en amerikansk LIVE konto? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Er vel sånn at disse Xbox LIVE-kortene ikke kan brukes på tvers av regioner dessverre. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 hvis du har en US konto kan du bruke det. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 det vil fungere hvis du lager en ny konto. hvis du skal ha et kort for gammel konto kjøper du det på ebay.co.uk, altså et engelsk 12mnd abb. koster rundt 370 kr. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 det vil fungere hvis du lager en ny konto. hvis du skal ha et kort for gammel konto kjøper du det på ebay.co.uk, altså et engelsk 12mnd abb. koster rundt 370 kr. Takk for tipset. Ser man får dem nedi 330 kr for 12 måneder på ebay.co.uk. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 ja, valutakursen synker jo hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå