espenstreet Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 AMD Athlon 64 Processor 3500+, 1,0GB RAM,NVIDIA GeForce 8500GT Lurer på om det er noe bra? Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 For det første er denne veldig feilplassert, og det virker som en skrytetråd. Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei. Jeg synes ikke det er noen skrytetråd egentlig. Han lurer jo bare på om PC`en er bra. Nå vet vi jo ikke hva du bruker PC`en din til, men for meg så ser den bra ut. Vet ikke hvilket Socket system du har, men selv har jeg et Socket 939 System med en AMD 64 3500+ CPU og en ASUS A8N32 Deluxe og 2 GB Ram. Jeg synes den er veldig bra til mitt bruk. Nå skal det sies at jeg bruker mest PC`en min til testing av programvare, litt enkle internett-spill, chatting, musikk, lasting og litt forskjellig. Jeg vet ikke om det blir bytta ut noe i min PC enda siden at jeg er så fornøyd med den slik den er nå. Nå er ikke jeg noe særlig kravstor heller da. Bare jeg har Nok Ram 2 GB Ram holder i massevis, og at jeg har nok harddiskplass. Nå har jeg 1.5 TB å bruke til det jeg vil og en 200 GB Disk som brukes til 2 Windows installasjoner og Linux installasjon + Linux lagring. Resten av det jeg har på PC`en ligger på andre harddisker. Eneste som kanskje kunne vært satt i litt mer av i PC`en din er mer Ram. 2 GB Ram er bra i dag. Hvis du spiller litt så kan KANSKJE skjermkortet byttes ut. Selv har jeg et ATi PowerColor X1950PRO Extreme Edition med 512 MB Ram. Jeg synes skjermkortet er bra på spilling i alle fall. Jeg følger ikke med så mye på Skjermkort fronten så jeg vet ikke om ditt skjermkort er bedre enn det jeg har. Jeg har i alle fall prøvd å svare så godt jeg kunne. Håper det hjelper. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Til gaming så er det en ganske svak maskin. Til internett og lette oppgaver så er den veldig bra. Endret 12. oktober 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
espenstreet Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei. Jeg synes ikke det er noen skrytetråd egentlig. Han lurer jo bare på om PC`en er bra.Nå vet vi jo ikke hva du bruker PC`en din til, men for meg så ser den bra ut. Vet ikke hvilket Socket system du har, men selv har jeg et Socket 939 System med en AMD 64 3500+ CPU og en ASUS A8N32 Deluxe og 2 GB Ram. Jeg synes den er veldig bra til mitt bruk. Nå skal det sies at jeg bruker mest PC`en min til testing av programvare, litt enkle internett-spill, chatting, musikk, lasting og litt forskjellig. Jeg vet ikke om det blir bytta ut noe i min PC enda siden at jeg er så fornøyd med den slik den er nå.Nå er ikke jeg noe særlig kravstor heller da. Bare jeg har Nok Ram 2 GB Ram holder i massevis, og at jeg har nok harddiskplass. Nå har jeg 1.5 TB å bruke til det jeg vil og en 200 GB Disk som brukes til 2 Windows installasjoner og Linux installasjon + Linux lagring. Resten av det jeg har på PC`en ligger på andre harddisker.Eneste som kanskje kunne vært satt i litt mer av i PC`en din er mer Ram. 2 GB Ram er bra i dag.Hvis du spiller litt så kan KANSKJE skjermkortet byttes ut. Selv har jeg et ATi PowerColor X1950PRO Extreme Edition med 512 MB Ram. Jeg synes skjermkortet er bra på spilling i alle fall.Jeg følger ikke med så mye på Skjermkort fronten så jeg vet ikke om ditt skjermkort er bedre enn det jeg har.Jeg har i alle fall prøvd å svare så godt jeg kunne. Håper det hjelper.Hilsen. wil.Ok takk.Til gaming så er det en ganske svak maskin.Til internett og lette oppgaver så er den veldig bra.Takk, Får prøve oppgradere den litt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå