Ozelot Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg kom over en side som server en del trailere og en del HD-materiell og la merke til at de hadde hele episoder av Doctor der inne. Denne siden har , etter det jeg har sett , vært 100% lovlig, og alt av materiale har ikke luktet pirat i det hele tatt. Når jeg da Finner hele episoder av Doctor Who der inne(type, "høyreklikk , last ned") så begynner jeg og lure. Er denne serien blitt gratis for allmennheten? Lenke til kommentar
Sarphire Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det kommer kanskje an på hvilken side det er snakk om? Jeg vet om mange slike sider der ute, der man kan både laste ned gratis, eller å se de på internett. Er jo også disse sidene der man må ha en eller annen form for subscription for å kunne se dem, men man "kjøper" alikevel ikke serien/episodene. Men sånn generelt sett, er jeg litt skeptisk på at det er noen sider der ute som er 100% lovlig og gratis å se slike serier, bortsett fra BBC's iPlayer (eller noe sånt var det visst kalt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå