Sondre^^ Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Jeg har en ekstern Western Digital Passport-harddisk på 160 GB. Jeg har koblet den til min laptop med Windows XP, og brukt det automatiske overføringsverktøyet til å ta backup av en rekke viktige filer. Nå har imidlertid hovedkortet i laptopen tatt kvelden, og jeg skal kjøpe en ny.... Dersom vil jeg kjøper en Mac (og bruker Mac OS X), er det da bare å plugge inn harddisken og hente ut filene? Dette er kanskje et dumt spørsmål, men det er viktig at jeg vet dette fungerer før jeg prøver =D Endret 12. oktober 2007 av Sondre^^ Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er vel avhengig av hvilken formatering harddisken har. FAT32 tror jeg støttes av begge operativsystemene. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Yepp, det skal gå bra Dersom du har FAT 32 kan både windows og OS X lese og skrive til disken. Dersom du har NTFS kan windows lese og skrive, men OS X kan berre lese frå disken. Så uansett kan du hente ut det du har på disken Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå