kevinedomm Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Skremmende, hold deg unna slike ting. Enig! Anbefaler til trådstarter at du kutter _ALT_ Onkelen min ble lurt på denne måten, han sendte flere tusen, og etter det hørte han ikke et pip. edit: Ja, da har jeg lest hele tråden, er godt at trådstarter brukte litt fornuft, og tok til seg tipsene Er så mangt hva dette forumet kan redde en for.. Endret 21. oktober 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Irriterer meg over håpløse norske menn som bestiller damer fra U-land! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Irriterer meg over håpløse norske menn som bestiller damer fra U-land! det hadde vært fint om du leste førsteposten (og gjerne et par innlegg til) før du svarte. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg har slettet noen poster som diskuterte hva tråden handler om. Som ilpostino sier er det greit om dere leser førsteposten og svarene på den før dere poster, så holder vi oss on topic. Kommentarer til moderering tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
tomba35 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Hallo Jeg har lest dette innlegget og har blitt mye klokere. Men er det noen som vet når en ghanesisk statsborger skal reise til norden, må dem ha med penger å vise frem før dem kommer inn på flyet. Jeg har søkt på ambassaden og udi men ikke funnet det svaret jeg vil ha. jeg må fortelle jeg har snakket med denne jenta i 13 måneder hun har aldri spurt etter penger hun har jobb men nå vill hun komme hun skulle betale alt selv, men når hun skulle kjøpe billett ble hun stoppet for hun måtte ha med seg penger minimum 1000 euro for hun hadde reist før, men hadde hun ikke det, måtte hun ha 1500 euro. Kan dette stemme eller er det nå hun slår til. Hun sendte bilde av ett dokument hvor alt står. I det hele tatt er det noen land som bruker dette at reisende må vise til at dem har penger å klare seg med. Takker på forhånd for svar. Endret 2. januar 2015 av tomba35 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Hallo Jeg har lest dette innlegget og har blitt mye klokere. Men er det noen som vet når en ghanesisk statsborger skal reise til norden, må dem ha med penger å vise frem før dem kommer inn på flyet. Jeg har søkt på ambassaden og udi men ikke funnet det svaret jeg vil ha. jeg må fortelle jeg har snakket med denne jenta i 13 måneder hun har aldri spurt etter penger hun har jobb men nå vill hun komme hun skulle betale alt selv, men når hun skulle kjøpe billett ble hun stoppet for hun måtte ha med seg penger minimum 1000 euro for hun hadde reist før, men hadde hun ikke det, måtte hun ha 1500 euro. Kan dette stemme eller er det nå hun slår til. Hun sendte bilde av ett dokument hvor alt står. I det hele tatt er det noen land som bruker dette at reisende må vise til at dem har penger å klare seg med. Takker på forhånd for svar. Vet at når reisende fra Afrika til USA blir sjekket så blir de mistenksom om vedkommende reiser med lite penger, men uansett hele det greiene der er en stor scam, hvorfor folk enda faller for det forstår jeg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Du eller henne må garantere at hun har penger til opphold i Norge. Dette skjer da under visumsøknaden på forhånd? Endret 6. januar 2015 av Andeith Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hallo Jeg har lest dette innlegget og har blitt mye klokere. Men er det noen som vet når en ghanesisk statsborger skal reise til norden, må dem ha med penger å vise frem før dem kommer inn på flyet. Jeg har søkt på ambassaden og udi men ikke funnet det svaret jeg vil ha. jeg må fortelle jeg har snakket med denne jenta i 13 måneder hun har aldri spurt etter penger hun har jobb men nå vill hun komme hun skulle betale alt selv, men når hun skulle kjøpe billett ble hun stoppet for hun måtte ha med seg penger minimum 1000 euro for hun hadde reist før, men hadde hun ikke det, måtte hun ha 1500 euro. Kan dette stemme eller er det nå hun slår til. Hun sendte bilde av ett dokument hvor alt står. I det hele tatt er det noen land som bruker dette at reisende må vise til at dem har penger å klare seg med. Takker på forhånd for svar. klassisk scam dette! dem trenger penger når dem skal reise.... typisk scam. IKKE SEND 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Du vet vel at det er lov å bruke litt sunn fornuftig? Hele greia er uten tvil S-C-A-M! Aldri, da mener jeg ALDRI, send penger til folk du ikke kjenner eller har møtt. Uansett hvor kule, søte, troverdige de virker på online. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Dette bør jo ikke være mulig og bli lurt av? Det er jo hinsides rart. At noen tilfeldige kvinner kontakter deg på nett og plutselig vil flytte meg deg og all slags ekteskap. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hallo Jeg har lest dette innlegget og har blitt mye klokere. Men er det noen som vet når en ghanesisk statsborger skal reise til norden, må dem ha med penger å vise frem før dem kommer inn på flyet. Jeg har søkt på ambassaden og udi men ikke funnet det svaret jeg vil ha. jeg må fortelle jeg har snakket med denne jenta i 13 måneder hun har aldri spurt etter penger hun har jobb men nå vill hun komme hun skulle betale alt selv, men når hun skulle kjøpe billett ble hun stoppet for hun måtte ha med seg penger minimum 1000 euro for hun hadde reist før, men hadde hun ikke det, måtte hun ha 1500 euro. Kan dette stemme eller er det nå hun slår til. Hun sendte bilde av ett dokument hvor alt står. I det hele tatt er det noen land som bruker dette at reisende må vise til at dem har penger å klare seg med. Takker på forhånd for svar. Hvis du sender de pengene så skal jeg love deg at det skjer noe annet som at ho havner i en ulykke og må ha penger til sykehusregninger osv osv. Kutt ALL kontakt mens leken ennå er god. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hold an litt...tråden hoppet fra siste innlegg i 2007 til 2015. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hold an litt...tråden hoppet fra siste innlegg i 2007 til 2015. Litt greit å lese hva som har skjedd mellom 2007 og 2015? Det er nemlig en som har repostet den gamle tråden med hans spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå