suzukiken Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 noen som hvet om det er noen mopedtreff i rogaland? Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 er alltids Vårsleppe, men er ikke sikker på om moped passer inn der Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 kan du ikke lage et? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 det er jo treff i stavanger ev og til, men aner ikke når.... finner filmer av treff i stavanger på www.youtube.com Lenke til kommentar
suzukiken Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 det er jo treff i stavanger ev og til, men aner ikke når.... finner filmer av treff i stavanger på www.youtube.com er det mopedtreff? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja, det er moped treff. her er noen filmer fra stavanger treff : http://www.youtube.com/results?search_query=stavanger+treff Hvor kommer du fra da? Lenke til kommentar
suzukiken Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Ja, det er moped treff. her er noen filmer fra stavanger treff : http://www.youtube.com/results?search_query=stavanger+treff Hvor kommer du fra da? jeg kommer fra kvernaland. du da? Endret 14. oktober 2007 av suzukiken Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tysværvåg, ca en halv time med bil fra Haugesund... Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 lag moped treff på Universitet parkeringsplassen på en lørdag, 1200 p-plasser der. Her kan dere gjøre burnout. Så er det også et godt moment med UIS i bakgrunnen for filming. Så spør en om Motorhuset kan komme ut noe til prøvekjøring. Evt arrangere det. Lenke til kommentar
suzukiken Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 lag moped treff på Universitet parkeringsplassen på en lørdag, 1200 p-plasser der. Her kan dere gjøre burnout. Så er det også et godt moment med UIS i bakgrunnen for filming. Så spør en om Motorhuset kan komme ut noe til prøvekjøring. Evt arrangere det. [/quo hadde hvert fint om noen andre kunne arrangere et treff. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Moped treff på Universitet parkeringsplassen kl. 17:00 @ 10-11-07! Be There! her har dere noe å gå ut ifra. bare å pusse og fikse på mopedtreff = done. ^^ Lenke til kommentar
suzukiken Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Moped treff på Universitet parkeringsplassen kl. 17:00 @ 10-11-07! Be There! her har dere noe å gå ut ifra. bare å pusse og fikse på mopedtreff = done. ^^ med stavanger universitet? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hender brukerene på mopedportalen slenger igang slike treff. Har vært flere i rogaland vet jeg. Stavanger, Bergen, Haugesund etc. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 ekwathne, hvilken skole går du på? du er fra haugesund eller no sånn ikke sannt? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 husk www.bike.no www.mc-forumet.no www.vg.no blogg www.mopedportalen.no eller noe sånt. håper jeg har fått lappen og thundercaten,. så skal jeg kjøre innom sett at jeg ikke er på jobb. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 ekwathne, hvilken skole går du på? du er fra haugesund eller no sånn ikke sannt? Karmsund VGS TIP VG1. Enn du? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 ekwathne, hvilken skole går du på? du er fra haugesund eller no sånn ikke sannt? Karmsund VGS TIP VG1. Enn du? jeg går tip første året på haugaland. du kjenner vell ikke christian og christian, eller lars joar eller anne ? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har to som heter Christian i klassen, men vet ikke om det er de du kjenner. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 hehe, kan godt være jeg kjenner de, han ene er fag med lyst hår, han andre er kjekk med mørkere hår og briller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå