Wipeout Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Skal en tur til Malaga i Spania på mandag og lurte på hvordan prisene var der i forhold til her hjemme på bjerget. Evt. om noen har noen butikker å anbefale meg. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Sjelden noe å spare i resten av Europa, men man kan jo komme over kupp. Sjekk ihvertfall prisene i Norge nøye først, så du ikke ender opp med å betale nesten like mye eller mer og samtidig miste de gode forbrukerrettighetene du får ved kjøp i Norge. Vær også obs på at du må betale 25% moms ved innførsel til Norge, for alle varer som koster 6000 kroner eller mer, og om man har med seg varer for en total verdi av 6000 eller mer. Endret 12. oktober 2007 av Afseth Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Takker for svar. Er klar over alle "farene" ved kjøp i utlandet. Det er i tilfelle snakk om L objektiv fra Canon. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Sist gang jeg var på Gibraltar hadde vi planer om å kjøpe kamera. Når vi kom dit så vi at det var om ikke dyrere enn i Norge. Dette var da for et par år siden. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 En liten oppdatering på denne da jeg kom hjem i går. Endte opp med et Canon 24-105 mm f/4 L objektiv. Opprinnelig skulle de ha mer enn i Norge og jeg skulle til å forlate butikken da ekspeditøren spurte hvor mye det kostet her hjemme. Etter en god del diskusjon frem og tilbake og endel telefoner så fikk jeg det tilslutt for 595 £, noe jeg mener var en brukbar pris. Det tok meg en snau halvtime, men da hadde jeg også et objektiv jeg kunne bruke i resten av ferien også. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Virker som de har mer å gå på i utlandet enn i Norge, spesielt på sånne feriesteder. Kan lønne seg å prute, og legg gjerne frem argumentet med fem års reklamasjonsrett i Norge, så føler de at de må gå enda lenger ned for å få deg som kunde. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg fikk nesten ikke lov til å gå ut av butikken hans uten å kjøpe objektivet. Og hvis man da i tillegg sier hvor mye det koster hjemme og ikke minst hvor mye man kan få det for i butikken ved siden av. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er du fornøyd selv så er det ingen ting å tenke på mener nå jeg vertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå