Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Truffet sjenert jente

Gjest M23

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har truffet ei jente som, vel, er helt motsatt av det man skulle tro. Utvendig er hun veldig tøff med piercinger og svære tatoveringer, men hun er veldig sjenert. Og det sier hun også at hun er. Faktisk sjekket hun meg opp allikevel, ved å gi meg en lapp der det sto det hun var for sjenert til å si - og vi snakker altså om ei på over 20 år her. Jeg har et lite problem: Jeg er egentlig også litt sjenert, på en måte. Og så lurer jeg på hvordan i all verden jeg skal få litt sving på sakene her, det er tydelig at jeg må ta kontroll og være frampå her - men jeg tør på en måte ikke å gå for langt av frykt for å gå over grensa til jenta. Og hun er vel for sjenert til å si fra osv.

Trenger litt råd om hvordan man kan gå fram her for at hun skal ta litt mer kontroll/initiativ selv. Er jo nesten et mareritt å få framprovosert et kyss når begge er litt sjenerte av seg. Jeg har det lettere når jeg er med jenter som ikke er så sjenerte, men hun her er attraktiv på en helt annen måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg falt en gang for ei som var veldig sjenert O.o

Jeg blir sjenert av sjenerte folk ;P

Jeg er forelsket i en som er ganske sjenert, den eneste måten jeg greier å snakke med henne på er via msn, men jeg suger i det når jeg snakker med henne, går greit med de fleste andre. Jeg er ikke sjenert ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...