henke- Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei Eg vurderer og lakere min Hurrycane 370 i vinter. Men kva farge skulle den ha vore? Legg hjerne med bilde vist dåke har bilde Mvh henrik Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvis du skal lakkere den, må du tenkte på at det ikke bare er å lakkere. Det er mye forarbeid, spesielt sparkling (hvis du vil ha bra resultat) Gult er jo ganske fett, men det kommer jo litt ann på hvordan den er oppi, og hvilken farge du selv liker. Legg gjerne ved et bilde av båten sånn som den er nå. Lenke til kommentar
henke- Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) ja det ahr du rett i. Lakeringo skal eg få hjelp til. Og så får eg tipps av pappa til forarbeid Det er ein del riper i lakken. Men det ser du ikkje så godt på bilde. Endret 12. oktober 2007 av henke- Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 ja det ahr du rett i. Lakeringo skal eg få hjelp til. Og så får eg tipps av pappa til forarbeid Det er ein del riper i lakken. Men det ser du ikkje så godt på bilde. Gul og svart. Svart bunn og gul på toppen. Har det på min Bella Arrow, men den lakken er slitt den! Blitt bleika av sola og. Lenke til kommentar
henke- Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 bunn, meiner du under båten? Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 kawasaki-grønn metallic er knalltøft på småbåter Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 kawasaki-grønn metallic er knalltøft på småbåter Då blir det ei Kiwi-jolle : ) Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 bunn, meiner du under båten? Ja, altså svart bunnsmøring osv. Også svart inni. Det hadde vert fett det! Lenke til kommentar
henke- Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Då blir det ei Kiwi-jolle : ) Ja det hadde vore kult Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 haha, ja den båten du har nå ville jeg absolutt lakkert Gult hadde vært fett, men kanskje hvitt istedenfor svart? evt. at vingene på båten er hvit og midten er gul f.eks. haha, ja den båten du har nå ville jeg absolutt lakkert Gult hadde vært fett, men kanskje hvitt istedenfor svart? evt. at vingene på båten er hvit og midten er gul f.eks.Noe sånn på bildet. (er ikke verdens beste i photoshop) haha, ja den båten du har nå ville jeg absolutt lakkert Gult hadde vært fett, men kanskje hvitt istedenfor svart? evt. at vingene på båten er hvit og midten er gul f.eks.Noe sånn på bildet. (er ikke verdens beste i photoshop) Bilde kom visst ikke med :SNå gikk det Lenke til kommentar
Golito Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Gul/Candy Orange og hvit! Cyber sofa er også stilig hvis ikke du har.. Lenke til kommentar
henke- Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Det ahdde vore stiligt, men liker ikkje så godt kvitt og gult. Men da hadde sikkert vore tøfft. Cyber sofa er tøft ja, men koster jo ein del og Lenke til kommentar
Golito Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det ahdde vore stiligt, men liker ikkje så godt kvitt og gult. Men da hadde sikkert vore tøfft. Cyber sofa er tøft ja, men koster jo ein del og cybersofa koster 2,5k mener jeg å huske. Tror du kan tjene inn det på økt verdi på båten, men din båt Hvis ikke du liker hvitt så er nok svart et godt alternativ ja, spesielt hvis du skal ha tofarget, noe som absolutt blir penest Kan evt lakkere en farge på båten og en annen som bunnstoff.. Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 GRØNN! jaja, vet at det bildet jeg har tatt opp her er en 470 men du kan jo se hvor bra fargene er;) Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 må si meg enig med dal-z! Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 også må du jo ha hvit der du ser den linja går langs bunnen hvis du skjønner hva jeg mener, grønn er det råeste man får på speedbåter... Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Farge er jo smak og behag, fargen må være litt "knall" eller hvit. Et tips er og lakke den som 470en dal-z viste, hvitt som kommer opp i baugen, og enten blå, grønne, gule eller røde skrogsider. Og så tar du hele dekket over fenderlista hvitt. Det er det som gir det reneste og peneste resultatet, men noe som også er viktig er og velge riktig farge... Det finnes en haug av forskjellige grønn-farger, rød-farger, blå-farger osv. Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) har den båten i 3 forskjellige grønnfarger. den ene er litt grønnbrun da, men jaja (ps. det er ikke jeg som har modda de) Endret 13. oktober 2007 av dal-z Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Skal du ha den i grønn man du ha den i det første bildet du viste av den, den skarpeste grønnfargen.... Ellers er sølvgrå heller ikke så dumt. sånn som denne: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...s=12&tot=18 er lakket er heller ikke så dumt, med en rød fartsstripe over båten, men det kan jo diskuteres hvorvidt det passer til din båt. Er forøvrig en venn av meg som selger den båten Endret 13. oktober 2007 av csViRuS Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 fartstriper hører ikke hjemme på en hurricane enkelt og greit... har sett mange med det og det har ikke falt i smak etter min mening da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå