glx-rider Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei! Leter etter meg selv på skattelista og finner alle andre utenom meg, og nå er jeg så forvirra atte hjælp! Flere som ikke finner seg selv. eller vet hvorfor ikke jeg gjør det? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har du valgt riktig alder i de rullemenyene, eller riktig fylke. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Sannsynligvis jobber myndighetene med å fjerne deg. De begynner vanligvis med skattelister. Pass deg for menn i dress i svarte biler fremover. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 AIAIAIAIAIAIAI! Regna med det jeg og. gjemme meg i kjøleskapet fremover.... Ellers så er alt fra alder til sted sjekka og dobbelt sjekka. Har prøvd å skrive fornavn der etternavn skal være og mulige feilstavelser og dritt.. jeg finnes rett og slett ikke lenger... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 I følge skattelista, så tjente jeg 2 035kr og betalte 1141kr i skatt, som er helt feil. At jeg har 0kr i formue, er også helt feil. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 V-by: Jeg har merket det samme selv, Inntekten som oppgis i skattelistene er skattbar inntekt, som tilsvarer alminnelig inntekt. Det vil si lønnsinntekt pluss kapitalinntekt pluss gevinster, minus ALLE fradrag. Les mer her: http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=173905 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Kjell Inge Røkker hadde 8 millioner i skatt -edit- Du vet vel at det er for 2006? ^^ Endret 12. oktober 2007 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvis det er meg du spør så: Ja. Og jeg har hatt jobb en del år nå så burde ikke være problem det:) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 V-by: Jeg har merket det samme selv, Inntekten som oppgis i skattelistene er skattbar inntekt, som tilsvarer alminnelig inntekt. Det vil si lønnsinntekt pluss kapitalinntekt pluss gevinster, minus ALLE fradrag. Les mer her: http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=173905 jeg vet, men etter det jeg vet skal jeg ikke ha noen fradrag som skal gjøre så stor forskjell, så skattelistene skal nok taes med en stor skje med salt. Vi har jo f. eks "norges rikeste mann" i dag tidlig, som ikke var så rik alikevell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå