Gå til innhold

Ratchet & Clank demo på US PSN

S-r-ex

Anbefalte innlegg

har alltid lurt på hvorfor folk selger spill egentlig:/ halve greia med konsoller er jo og ha en spill samling som man kan briefe:)

sant. derfor det er tøft og ha 50+ spill til xbox, gc, ps2 og ps3:D

håper seff på å utvide ps3 samlinga betydelig i år!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner å få en liten samling selv: Resistance: FOM, Motorstorm, Oblivion, Folklore, PGA08, Sega Rally, Warhawk, Skate, Lair, Heavenly Sword, Untold Legends + endel nedlastbare greier ..

Selv om jeg ikke spiller flesteparten av spillene så gidder jeg ikke selge nei, kult å ha en samling. Og hva er vitsen med å få igjen et par lusne hundrelapper, da har selve spillet større verdi for meg.

Lenke til kommentar

Synes ikke man får noe særlig igjen for å bytte inn spillene sine... er som regel dårlig butikk.. og ikke har jeg så dårlig råd at jeg selge/bytte inn :p

Nei, bedre å ha/eie dem - men kjøper gjerne brukt hvis det er mulig, det er jo ofte ikke mulig å se at spillet er brukt engang.

Lenke til kommentar
3 hipp hipp hurra for vi får alle ratchet and clank tilsendt idag:D

gleder meg vilt.

VGP har endret datoen til 24. october :(

En dag ekstra er da ikke så farlig. Selv om det muligens betyr at sjangsene for å få det denne uka går litt bort. Viktigste er jo at vi får det før andre i norge som venter på butikkutgaven her :p

Lenke til kommentar

Gleder meg til å høre resten av Tachyon's linjer!

Greetings, inferior beeings of Polaris. As your lives lacks a sense of purpouse, do constantly worry about fighting steady income. Do like killing stuff!

Genialt....

@akrabra: Resistance ble sluppet i November i USA og Japan, så da vi fikk det var det blitt ferdig for et halvt år siden. Så egentlig slipper de en tittel i året.

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke se på snitt fra gamerankings når jeg vet at flere av sidene som er listet er inkompetente. Ser på mine tre favoritter IGN, Gamespot og Gametrailers, fordi jeg vet at de som regel leverer akseptable anmeldeldser.

Men det er jo forsåvidt litt morsomt å følge med sånn på gøy.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...