henky Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 har alltid lurt på hvorfor folk selger spill egentlig:/ halve greia med konsoller er jo og ha en spill samling som man kan briefe:) sant. derfor det er tøft og ha 50+ spill til xbox, gc, ps2 og ps3:D håper seff på å utvide ps3 samlinga betydelig i år! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jepp, halve moroa er å ha en samling. Derfor har jeg heller aldri handlet på iTunes eller andre lignende online musikk/film-butikker. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Begynner å få en liten samling selv: Resistance: FOM, Motorstorm, Oblivion, Folklore, PGA08, Sega Rally, Warhawk, Skate, Lair, Heavenly Sword, Untold Legends + endel nedlastbare greier .. Selv om jeg ikke spiller flesteparten av spillene så gidder jeg ikke selge nei, kult å ha en samling. Og hva er vitsen med å få igjen et par lusne hundrelapper, da har selve spillet større verdi for meg. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ikke alle som har råd til å kjøpe så mange spill. Om det er et spill jeg er misfornøyd med, eller tviler på jeg noen gang vil spille igjen, bruker jeg å selge det. Dermed kan noen andre få glede av det og jeg har litt å bruke på neste spill. Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Synes ikke man får noe særlig igjen for å bytte inn spillene sine... er som regel dårlig butikk.. og ikke har jeg så dårlig råd at jeg må selge/bytte inn Nei, bedre å ha/eie dem - men kjøper gjerne brukt hvis det er mulig, det er jo ofte ikke mulig å se at spillet er brukt engang. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 3 hipp hipp hurra for vi får alle ratchet and clank tilsendt idag:D gleder meg vilt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 3 hipp hipp hurra for vi får alle ratchet and clank tilsendt idag:D gleder meg vilt. VGP har endret datoen til 24. october Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 3 hipp hipp hurra for vi får alle ratchet and clank tilsendt idag:D gleder meg vilt. VGP har endret datoen til 24. october En dag ekstra er da ikke så farlig. Selv om det muligens betyr at sjangsene for å få det denne uka går litt bort. Viktigste er jo at vi får det før andre i norge som venter på butikkutgaven her Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 noes:/ hvordan kunne de endre datoen, den ene dagen er verden for meg.p hadde allerede fiksa meg studiedag på mandag så jeg kan spille konstant fra lørdag.. men nå får jeg det sikkert ikke før mandag:/ Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Lenge til norsk release :\ Skulle kjøpt fra VGP, men kan ikke kjøpe i oppkrav der :\ Endret 23. oktober 2007 av Haansi Lenke til kommentar
praystation Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Gode karakterer begynner å komme inn: EGM: 9.0/10 (8.5, 9.0, 9.5) Gametrailers: 9.0/10 PSX Extreme: 9.0/10 Games Radar: 9.0/10 Endret 23. oktober 2007 av praystation Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Uff ikke begynn med å fremstille karakterene til dette spillet. Kjenner det kribler i magen. RC var spillet som gjorde att jeg kjøpte en PS3. Gleder meg sykt. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ikke uventet at det får bra reveiws. Ganske fornøyd med at de fikk 9 av gametrailers. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 skal si insomniac er produktive egentlig, 2 tittler på et år:) ikke dårlig. bra at det får karakterne det fortjener, noe av det beste plattform serien ever Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Gleder meg til å høre resten av Tachyon's linjer! Greetings, inferior beeings of Polaris. As your lives lacks a sense of purpouse, do constantly worry about fighting steady income. Do like killing stuff! Genialt.... @akrabra: Resistance ble sluppet i November i USA og Japan, så da vi fikk det var det blitt ferdig for et halvt år siden. Så egentlig slipper de en tittel i året. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 jaja, men at de slipper 2 tittler på 12 måneder.. er ikke så bad, er ikke november enda:p Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gleder meg till spillet kommer, perfekt julegave! Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 IGNs review, 9.4/10 Spillet har gjort det fantastisk i anmeldelser hittil.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 blir nok det best rated på ps3 sålangt, vil tippe 94% på gamerankings, håper så ihvertfall. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Jeg gidder ikke se på snitt fra gamerankings når jeg vet at flere av sidene som er listet er inkompetente. Ser på mine tre favoritter IGN, Gamespot og Gametrailers, fordi jeg vet at de som regel leverer akseptable anmeldeldser. Men det er jo forsåvidt litt morsomt å følge med sånn på gøy. Endret 23. oktober 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå