Kennet_H Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg har spurt de før, og de sier at de ikke pleier og få spillet før den dagen spillet blir sluppet men hvis de får det før så sender de det da. Endret 19. oktober 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Testa demoen nå, har aldri prøvd R&C før, men må si at jeg likte dette! Herlig grafikk, morsomt gameplay og sixaxis som fungerte! Blir nok kjøp ja Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Gleder meg til det kommer, har det første å skal garantert ha dette! Lenke til kommentar
Juke Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ratchet & Clank 1 og 2 er instant classics. Lurer på hvor mange gang jeg har spilt igjennom dem. minst 5-6. 3'a er også kjemperå, kjørt igjennom en 4-5 gang. "Gladiator" er det siste spillet som kom ut. Det har jeg spillt igjennom en gang - og aldri mer =/ det var en liten skivebom av insomniac den ja... Oioi, ser ut til at jeg kan glede meg da. Har bare spilt skivebommen Gladiator litt selv, men ble såpass imponert av denne at jeg nå har bestilt meg R&C 1. Planen videre er selvsagt å spille resten av R&C-spillene også. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Lova meg selv jeg ikke skulle spille demoen, men jeg klarte ikke holde meg. Dette er bare elskbart. Gleder meg til å få det i postkassen fra vgp Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Blir sendt på tirsdag Håper jeg får det på lørdag, men tipper det kommer på tirsdag eller onsdag Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 yes.. forhåndsbetilling ligger inne på vgp!:D Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Begynner å bli ganske mange som har forhåndsbestilt derfra nå Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 min forhåndsbestilling har lagt inne i 4 måneder! så jeg burde bli prioritert over andre:p Lenke til kommentar
henky Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 måtte bestille med paypal siden nettbanken ikke funka:/ men nå står enda en i kø for r&c gleder meg vilt!! Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Thursday, October 18, 2007 Ratchet Release Pushed UP!! We have just been notified that Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - PS3 (Preorder) release date has been moved up to Oct 23/08 one week early from it's previous release date. Preorders are still open and we expect no shortage on this title at launch! Jeg bestilte cirka 1 uke før den meldingen så regner med at min utgave blir sendt på release date og Lenke til kommentar
dioX Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 hahha, lurer på hva toller'ne tenker da de ser 85 pakker fra vgp! (regner med at alle blir sendt samla) og alle med 20CAD som verdi.. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Heh det har bok skjed mange ganger før :!: Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 det blir jo ca like dyrt i norge som canada, så jeg gidder ikke preordre >> Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 koster 200kr mer og du må vente cirka 2 uker ekstera Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 har nesten på følelsen att dette kan bli ein best seller på ps3 så langt... håper vertfall det..falt pladask etter og ha prøvd demoen...roer med og kjøpe enda då...eg har to perler i november som kjem først.. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 det blir jo ca like dyrt i norge som canada, så jeg gidder ikke preordre >> også kan du jo kjøpe brukt da mange sikkert har runna det før det kommer ut i kongeriket Noreg!! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 det blir jo ca like dyrt i norge som canada, så jeg gidder ikke preordre >> også kan du jo kjøpe brukt da mange sikkert har runna det før det kommer ut i kongeriket Noreg!! har alltid lurt på hvorfor folk selger spill egentlig:/ halve greia med konsoller er jo og ha en spill samling som man kan briefe:) Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Da var det bestillt . Noen som vet om det er en multiplayerdel som er verdt å prøve på ratchet & clank? Hmm så var det bare å finne penger til å få råd til Assasins Creed, Call of duty 4, Orange box og army of two også Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Nei, Ratchet % Clank Future har ikke online. Insomniac så at de gjorde en pen skivebom med Deadlocked, og bestemte seg for å fokusere på enspilleropplevelsen ved dette spillet. Det er riktignok en mikroskopisk sjanse for at online kommer i en update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå