Gå til innhold

Ratchet & Clank demo på US PSN

S-r-ex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ratchet & Clank 1 og 2 er instant classics. Lurer på hvor mange gang jeg har spilt igjennom dem. minst 5-6.

3'a er også kjemperå, kjørt igjennom en 4-5 gang.

"Gladiator" er det siste spillet som kom ut. Det har jeg spillt igjennom en gang - og aldri mer =/ det var en liten skivebom av insomniac den ja...

Oioi, ser ut til at jeg kan glede meg da. Har bare spilt skivebommen Gladiator litt selv, men ble såpass imponert av denne at jeg nå har bestilt meg R&C 1. Planen videre er selvsagt å spille resten av R&C-spillene også. :)

Lenke til kommentar

Thursday, October 18, 2007

Ratchet Release Pushed UP!!

We have just been notified that Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - PS3 (Preorder) release date has been moved up to Oct 23/08 one week early from it's previous release date. Preorders are still open and we expect no shortage on this title at launch!

Jeg bestilte cirka 1 uke før den meldingen så regner med at min utgave blir sendt på release date og :D

Lenke til kommentar
det blir jo ca like dyrt i norge som canada, så jeg gidder ikke preordre >>

også kan du jo kjøpe brukt da mange sikkert har runna det før det kommer ut i kongeriket Noreg!!

har alltid lurt på hvorfor folk selger spill egentlig:/ halve greia med konsoller er jo og ha en spill samling som man kan briefe:)

Lenke til kommentar

Nei, Ratchet % Clank Future har ikke online. Insomniac så at de gjorde en pen skivebom med Deadlocked, og bestemte seg for å fokusere på enspilleropplevelsen ved dette spillet. Det er riktignok en mikroskopisk sjanse for at online kommer i en update.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...