Akrabra Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 tok det her fra ign:) pleier å sjekke der, men men det kan alltid variere en uke. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har bestilt dette og Uncharted på absoluttspill.no og betalt forlengstDemoen er syk..... Gogo Ratchet And Clank Hvorfor vil du vente lengere enn du må og betale mere enn du må? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Jeg har bestilt dette og Uncharted på absoluttspill.no og betalt forlengstDemoen er syk..... Gogo Ratchet And Clank Hvorfor vil du vente lengere enn du må og betale mere enn du må? Dem gangene jeg har bestilt fra andre nettsteder i verden så har det blitt forsvunnet pakker og tatt i tollen Men jeg klarer å vente da... har jo Halo 3, bioshock, Orange Box, Super Paper Mario som klarer å holde meg med underholdning til Ratchet And Clank kommer.. Endret 18. oktober 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
praystation Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 We have just confirmed with SCEA that Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction will be shipping early.Originally scheduled for an October 23rd date, the game was recently pushed back to October 30th. But after seeing a few retail outlets with newly updated October 23rd release dates we contacted our friendly SCEA representative. And it is indeed true, the game is shipping to some retailers early and will be available next week. We have also been told that the advertising campaign, which includes television commercials, will begin around the same time. Get ready for the PS3's best game yet... KILDE Lenke til kommentar
dioX Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Blir så digg da spillet popper inn i postboksen min!! Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Prøvde demon nettop. Dette er bra saker ass! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Plis si det kommer tidlig til Norge også! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Plis si det kommer tidlig til Norge også! Tviler, men videogamesplus Lenke til kommentar
Walts Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Prøvde demoen i går å må si det var helt konge Skal i alle fall ha dette. Og lurte på om kanskje de litt eldre på PS2 er like bra ? aldri spilt noen av dem Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Prøvde demoen i går å må si det var helt konge Skal i alle fall ha dette. Og lurte på om kanskje de litt eldre på PS2 er like bra ? aldri spilt noen av dem FOLKENS jeg blir skuffa over hvor få som har prøvd ratchet & clank til ps2! Ratchet & Clank 1 og 2 er instant classics. Lurer på hvor mange gang jeg har spilt igjennom dem. minst 5-6. 3'a er også kjemperå, kjørt igjennom en 4-5 gang. "Gladiator" er det siste spillet som kom ut. Det har jeg spillt igjennom en gang - og aldri mer =/ det var en liten skivebom av insomniac den ja... Ratchet & Clank ftw! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Prøvde demoen i går å må si det var helt konge Skal i alle fall ha dette. Og lurte på om kanskje de litt eldre på PS2 er like bra ? aldri spilt noen av dem Det første er vertfall konge Det andre likte jeg delvis, men imo mistet alle de neste spillene i serien mye av det gode. Sjarmen forsvant, og det ble for mye bazookaer og high-tech-guns. Endret 19. oktober 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Walts Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Prøvde demoen i går å må si det var helt konge Skal i alle fall ha dette. Og lurte på om kanskje de litt eldre på PS2 er like bra ? aldri spilt noen av dem FOLKENS jeg blir skuffa over hvor få som har prøvd ratchet & clank til ps2! Ratchet & Clank 1 og 2 er instant classics. Lurer på hvor mange gang jeg har spilt igjennom dem. minst 5-6. 3'a er også kjemperå, kjørt igjennom en 4-5 gang. "Gladiator" er det siste spillet som kom ut. Det har jeg spillt igjennom en gang - og aldri mer =/ det var en liten skivebom av insomniac den ja... Ratchet & Clank ftw! hehe da vet jeg hva jeg skal skaffe meg i alle fall, har faktisk prøvd en demo engang.. men thats it. har ikke følt at det var noe spill for meg men var jo skit skøy xD takker for svar Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 1'a er den beste, der har du oppdagelsene av alle de nye våpnene osv i ett "riktig" tidsaspekt osv. + gullvåpnene etter gjennomførselen. Lenke til kommentar
henky Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 en ting først, om jeg ebstilelr fra vgp.ca nå blir spillet sendt 23 okt eller kommer det rundt da? mener jeg leste åp en annen bestilling at det skulle komme til slippdatoen. og vil absolutt anbefale hvertfall r&c 1+2, likte ikke 3'a så godt, men har ikke spilt det så alt for mye. de første går an å gå gjennom mange ganger. samle penger og oppgradere alle våpen:D Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 De sender ut spillene på lanseringdato så du må nok beregne at du har det 3-7 dager etter 23. oktober. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 De sender ut spillene på lanseringdato så du må nok beregne at du har det 3-7 dager etter 23. oktober. Vi kan sjekke hvem her på forumet som får fyrt opp R&C først. *Løpe til postboksen hver morgen etter den 26.* Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg får sikert senest av de som har forhodsbestilt i allefall Hater posten! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Bestillte Heavenly Sword fra VGP som preorder og det var i postakassen min på slippdatoen i USA, så tror de sender det ut før da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå