S-r-ex Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Selv har jeg en genetisk feil som skulle fått meg til å suge i engelsk, me engelsk på spill, filmer, serier, og PC (horav ca 2000 timer pokemon) har gitt meg for det este 5'ere i engelsk i klassen (ble sparket ut av en kortvarig IOP i 9'ende). Så nå skal altså Norge etterhvert bli like teite i engelsk som Frankrike og Italia? Og de uttaler navnet til Qwark som "kvark"? BLLRRUUUAAAAUUURGHH *ligger i en blodpøl* Endret 13. oktober 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
henky Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 finnes demoen for oss me eu-konto og? regner med jeg har det, og hvis ikke hvordan kan jeg bytte? ratchet and clank er et must have for hele familien her:D (bortsett fra de over 40) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 den ligger kunn på Us store så langt, så da må du lage en ny konto på ps3en din og så registrere den på at du bor i usa:) da får du tilgang til us store.. eller du kan vente til torsdag , tenker demoen vil treffe eu store da. Lenke til kommentar
henky Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 holder på å lage us konto, men sliter med adressen:P fan.. gidder ikke Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 holder på å lage us konto, men sliter med adressen:P fan.. gidder ikke Du trenger en zip kode.. Gjør som meg og benytt en av Microsoft sine adresser. Eks. vis i Richmond: 9020 Stony Point Pkwy Richmond, VA 23235 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Fikk endelig testet demoen Solid humor her ihvertfall og grafikken er enorm. Blei ikkje heilt overbevist første halvdel av demoen da det var noe døllt,men det kom seg betraktelig Eineste som irreterte meg litt var alle disse tannhjulene som flagret villt omkring, spesielt irriteremde når det var mange fiender på skjermen. Men dette her skal eg vurdere hardt om eg skal kjøpe ihvertfall- Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Min håpefulle har også god forståelse og utale av engelsk men han ble glad når demoen kom på norsk siden han nå skjønte alt dem sa. Så mulig de unge som ikke kan engelsk flytende faktisk får mer glede av spillet når de skjønner mer av hva som sies og ikke bare bruddstykker. Se nå ikke på lokalisering som ett problem, spillet er beregnet for barn i alle aldre selv om noen tror spillet ikke kan være beregnet på barn fordi de selv faktisk syntes det er gøy og de er stoooore. Syntes forresten å kjenne igjen noen av de norske stemmene fra Sly Cooper spillene. I alle fall var denne demoen vesentlig mer ferdig enn demo platen som ble brukt under E3 og gitt ut til de som forhåndsbestilte gjennom Gamestop. Har ikke funnet noen måte å sette opp-ned og venstre-høyre til speilvendt, noe man kunne med disk versjonen. Blir spennende å få det ferdige produktet i postkassen tidlig november for så langt ser det ut som insomniac-games har funnet tilbake til den rette formelen. I den siste podcasten (The Full Moon Show) nevner de at neste prosjekt er klart uten å utdype mer forleløbig, kanskje en oppfølger til Resistance? PS! Er visstnok minst tre skill points i demoen. Endret 13. oktober 2007 av spiderworm Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Som forventet leverer insomniac igjen. Forhåndsbestilling på gang Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Må bare si at jeg ikke har vært spesielt interessert i denne spill-genren tidligere, men jeg bøyer meg i støvet og vrenger lommeboka for R&C! Dette spillet er BRA! Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har ikke vært noe særlig interessert i R&C spillene tidligere, men dette virket å være bra saker. Tror dette blir et kjøp når spillmarkedet roer seg litt. At de har tatt med norsk tale synes jeg er et klokt valg. Dette spillet er helt klart rettet mer mot de yngre enn f.eks Heavenly Sword, der jeg synes det er totalt bortkastet med norsk tale. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Minner bare på om at guide til både US og JP account ligger i signaturen min, kan noen pushe en av moderatorene til å gjøre den sticky slik at alle kan ha glede av den? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Demoen var konge, men dessverre tror jeg dette må vike for PES 2008, COD4, Mass Effect og Assassins Creed. Synd at penger ikke vokser på trær. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 dette blir nok et kjøp etter hvert. Kommer sikkert platinum på ps3 over nyttår også før jul holder det med assassins creed og gh3 Lenke til kommentar
praystation Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Solid humor her ihvertfall og grafikken er enorm. Blei ikkje heilt overbevist første halvdel av demoen da det var noe døllt,men det kom seg betraktelig Må bare si meg 100% enig. Blir nok enda en tittel på handlelista Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 våpenet discotronic eide villt, fan jeg lo da Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Denne demoen overbeviste, so her blir det innkjøp. Eg er spesielt imponert over at dei faktisk klarte å bruke vinkelsensoren til noko fornuftig. Til no synest eg alle forsøk, med unntak av eit par småspel på PSN, har vore mislykka. Men her var det meiningsfylt. Kay Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Discotronic? Er det Groovitron på norsk?? BLFRAAAUUGHH *ligger i en ny blodpøl* ADVARSEL! SETT SRÅKINSTILLIGNENE PÅ PS3'EN TIL ENGELSK FOR Å UNNGNÅ EN SMERTEFULL DØD! seriøst... Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 glemte navnet a, pliz.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det var et morsomt spill! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det er den ALLER BESTE demoen jeg noen gang har spilt på PS3! Det blir garantert innkjøp på meg! Er også frustrert over norsk språk, spesielt uttalen på "Qwark"... Noen som vet eksakt utgivelsesdato på det ferdige spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå