S-r-ex Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Som i overskriften, demoen av Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction ligger nå på US PSN. For hjelp med US account: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=796821 Den er diger, 1609MB, med flere språk inkludert norsk. Sært siden den ligger på US Store... EDIT: Demoen var ikke bare på engelsk... EDIT 2: For US account, se signaturen min Endret 14. oktober 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
dioX Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvorfor fikk jeg og sikkert de fleste andre da på Norsk?? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Er den flerspråklig? Er ikke ferdig nedlasta, brodern har okkupert linja med CS i omtrent hele dag Endret 12. oktober 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Den er flerspråklig ja, derfor den er så svær siden den inneholder både tekst og replikker. Språk i demoen avhenger av hvilket språk du har satt på selve PS3en. Min samboer som er stor fan av R&C-spillene skiftet raskt språk fra norsk til engelsk. Ja vi er sånne snobber som liker å ha det på "originalspråket" Edit: Synes demoen var kort, men god. Jeg skal ikke påstå at jeg har spilt forgjengerne noe særlig, men dette virker lovende med flott grafikk og store områder. Når det gjelder at "dette ser akkurat ut som de forrige spillene" så kan det samme sies om Mario-spillene (Galaxy ble forhåndsbestilt for over 1 år siden), "but if it ain't broke"... det blir nok mange nyskapinger som blir holdt hemmelige til vi får se det ferdige spillet. Det jeg har å utsette på demoen er kameraet, men slik jeg forstår det vil det kunne justeres i sluttversjonen. Endret 12. oktober 2007 av ballerusk Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det er også mye om R&C i denne ukens The 1UP Show. Folk som ikke vil bli vist for mye bør styre unna siden det.. uhm vises.. mange forskjellige .. ting. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Clank hørtes rar ut på norsk...Ratchet, tja, stemmen til Qwark hørtes ut som en nybegynner i faget...Jeg tror jeg kjører fullversonen engelsk tvers gjennom! Lenke til kommentar
dioX Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Blir fullversjonen på norsk også?? Broder'n på 11 skjønner ikke så godt eng. Vurderer og kjøpe fra US... kommer nok til og kjøre engelsk så lenge jeg gidder og styre med det. Man må jo stille hele ps3 på eng. får og få eng i spillet Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 hmm vet ikke åssen de kommer til å gjøre det med egentlig, litt rart at us demoen hadde det, kanskje da egentlig insomiac har lagt alt inn i et. vet ikke. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det finnes garantert en language-option i fullversjonen, uavhengig av om det er kjøpt fra US eller norge. Hvis ikke er det helt idiotisk. Jeg nekter å spille gjennom et helt spill med norsk tale. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det blir vel samme oplegget som med warhawk?? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg syns det er noe forbanna tull, det de gjør med språk og oversettelser nå. Det funka helt fint med engelsk, tysk, fransk, spansk og kanskje italiensk. Når dem skal oversette både tale og tekst til norsk, og alle andre ministater som snakker sitt eget språk, da brukes det i overkant mye ressurser syns jeg. Bruk dem på andre ting, få EU-Store opp i like bra nivå som US. Få spillene også ut på samme dato over hele verden... Oversett tekst på barnespill. Det får holde. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja Ratchet & Clank er jo helt uegnet for barn! Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Da var det bestilt *glede seg til den 30* Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dette er vel den beste demoen på ps3'en hittil. Utrolig underholdene spill. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dette er vel den beste demoen på ps3'en hittil. Utrolig underholdene spill. fullstendig enig.. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Fullversjonen kommer med 15 forskjellige språk eller noe sånt mener jeg å huske de sa på podcasten til insomniac-games. Genialt at de legger inn norske stemmer, ikke at jeg bruker det men min sønn setter garantert pris på det. Han har storkost seg med samtlige av de foregående spillene i serien og ser frem til 30.oktober, samme gjør også jeg Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Min sønn hadde ikke fått lov til å spille det på norsk tale (ikke det at jeg har noen). Spill og filmer er jo en av de tingene som virkelig har skapt gode engelskkunnskaper i dette landet. På spill for de minste barna kan det kanskje være greit, men la oss innse at selv om R&C har et barnslig preg er det ikke rettet mot fem-seks-åringer. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Broren min har spillt engelske playstation spill siden han var 5-6 år, idag er han vel 12-13 år (sorry, litt glemsk her) og han er ekstremt flink i engelsk pga. har spillt bare engelske spill. Endret 13. oktober 2007 av Aafloey Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Broren min har spillt engelske playstation spill siden han var 5-6 år, idag er han vel 12-13 år (sorry, litt glemsk her) og han er ekstremt flink i engelsk pga. har spillt bare engelske spill. Samme er tilfelle med min bror på 7 år. Han skjønner mye for å være så ung. Så jeg er enig med Geofrank. --- Og angående demoen, såå fyfaen så bra det var! Gode, gamle R&C. Vekk med bacookaShieldOmgboomGun, og tilbake til røttene. Nei, dette likte jeg virkelig. Gleder meg virkelig til release. Endret 13. oktober 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Digget demoen. Insomniac skuffer aldri. Endret 13. oktober 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå