Gå til innhold

Ratchet & Clank demo på US PSN

S-r-ex

Anbefalte innlegg

Som i overskriften, demoen av Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction ligger nå på US PSN. For hjelp med US account: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=796821

Den er diger, 1609MB, med flere språk inkludert norsk. Sært siden den ligger på US Store...

EDIT: Demoen var ikke bare på engelsk...

EDIT 2: For US account, se signaturen min

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er flerspråklig ja, derfor den er så svær siden den inneholder både tekst og replikker. Språk i demoen avhenger av hvilket språk du har satt på selve PS3en. Min samboer som er stor fan av R&C-spillene skiftet raskt språk fra norsk til engelsk.

Ja vi er sånne snobber som liker å ha det på "originalspråket" :p

Edit: Synes demoen var kort, men god. Jeg skal ikke påstå at jeg har spilt forgjengerne noe særlig, men dette virker lovende med flott grafikk og store områder. Når det gjelder at "dette ser akkurat ut som de forrige spillene" så kan det samme sies om Mario-spillene (Galaxy ble forhåndsbestilt for over 1 år siden), "but if it ain't broke"... det blir nok mange nyskapinger som blir holdt hemmelige til vi får se det ferdige spillet.

Det jeg har å utsette på demoen er kameraet, men slik jeg forstår det vil det kunne justeres i sluttversjonen.

Endret av ballerusk
Lenke til kommentar

Blir fullversjonen på norsk også??

Broder'n på 11 skjønner ikke så godt eng.

Vurderer og kjøpe fra US...

kommer nok til og kjøre engelsk så lenge jeg gidder og styre med det.

Man må jo stille hele ps3 på eng. får og få eng i spillet :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg syns det er noe forbanna tull, det de gjør med språk og oversettelser nå. Det funka helt fint med engelsk, tysk, fransk, spansk og kanskje italiensk. Når dem skal oversette både tale og tekst til norsk, og alle andre ministater som snakker sitt eget språk, da brukes det i overkant mye ressurser syns jeg.

Bruk dem på andre ting, få EU-Store opp i like bra nivå som US. Få spillene også ut på samme dato over hele verden...

Oversett tekst på barnespill. Det får holde.

Lenke til kommentar

Fullversjonen kommer med 15 forskjellige språk eller noe sånt mener jeg å huske de sa på podcasten til insomniac-games. Genialt at de legger inn norske stemmer, ikke at jeg bruker det men min sønn setter garantert pris på det. Han har storkost seg med samtlige av de foregående spillene i serien og ser frem til 30.oktober, samme gjør også jeg :)

Lenke til kommentar

Min sønn hadde ikke fått lov til å spille det på norsk tale (ikke det at jeg har noen). Spill og filmer er jo en av de tingene som virkelig har skapt gode engelskkunnskaper i dette landet. På spill for de minste barna kan det kanskje være greit, men la oss innse at selv om R&C har et barnslig preg er det ikke rettet mot fem-seks-åringer.

Lenke til kommentar
Broren min har spillt engelske playstation spill siden han var 5-6 år, idag er han vel 12-13 år (sorry, litt glemsk her) og han er ekstremt flink i engelsk pga. har spillt bare engelske spill. ;)

Samme er tilfelle med min bror på 7 år. Han skjønner mye for å være så ung.

Så jeg er enig med Geofrank.

---

Og angående demoen, såå fyfaen så bra det var! :D

Gode, gamle R&C. Vekk med bacookaShieldOmgboomGun, og tilbake til røttene. Nei, dette likte jeg virkelig.

Gleder meg virkelig til release.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...