Gjest meg <3 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 treng hjelp! det er sånn at en dag så var han inne på kontaktane min. Vi har snakka litt. Eg har spurt f.eks hei! gjer på? det er liksom alt. Kjem ikkje på noko og snakke om. Han bor en og ein halv time unda men eg er der ganske ofte spessielt om sommaren når fjellet er oppe. trur eg likar han. Har sett han ein gong men da viste ikkje eg at det var han. Prøver og flørte men veit ikkje kva spørsmål eg skal stlle ! hjelp! ikkje foreslå sann som : dere kan snakke om hobby,trening og sån men spørsmål direkte. Håper dere kan hjelpe meg fort. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det er et veldig godt spørsmål du lufter, og jeg forstår deg veldig godt. Har vært der selv et par ganger under oppveksten. Du ser den søte jenta stå borti kroken og snakker med venninna... "Hva skal jeg snakke om... hva faen skal jeg snakke om... shit, der gikk hun visst." Da føler du deg passe dum som ikke gikk bort og bare snakket om alt og ingenting. (Nedsig kaller vi sånt) En fin ting å gjøre for å holde en samtale igang er å finne interessante ting som den andre snakker om. F.eks hvis han var ute og spilte fotball med vennene sine. Jepp, da kan du snakke om vennene, snakke om fotball, snakke om idretter generelt, kan snakke om hva han liker å gjøre på(slappe av, men en kall cola, chips, film, osv. eller reise jorden rundt). Et annet eksempel: Han sier han var ute og festet. Da kan du snakke om festen, fester generelt, hva slags folk han møtte på, ,folk generelt, eller hva slags sted han var på, hvem han møtte på, osv. (Ikke alt her er like gode ting å snakke om, men bare illustrerer tankegangen). Spør ham åpne spørsmål som: Hvis du kunne reist hvor som helst i hele verden, hvor ville du reist (og hvorfor)... få han til å forklare. Men foresten, hvor gamle er dere? Hadde vært litt lettere å komme med ting hvis vi vet alderen. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvordan kan du vite du liker ham om du ikke har pratet med ham? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvordan kan du vite du liker ham om du ikke har pratet med ham? The true mystery of love Lenke til kommentar
Gjest meg<3 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er et veldig godt spørsmål du lufter, og jeg forstår deg veldig godt. Har vært der selv et par ganger under oppveksten. Du ser den søte jenta stå borti kroken og snakker med venninna... "Hva skal jeg snakke om... hva faen skal jeg snakke om... shit, der gikk hun visst." Da føler du deg passe dum som ikke gikk bort og bare snakket om alt og ingenting. (Nedsig kaller vi sånt) En fin ting å gjøre for å holde en samtale igang er å finne interessante ting som den andre snakker om. F.eks hvis han var ute og spilte fotball med vennene sine. Jepp, da kan du snakke om vennene, snakke om fotball, snakke om idretter generelt, kan snakke om hva han liker å gjøre på(slappe av, men en kall cola, chips, film, osv. eller reise jorden rundt). Et annet eksempel: Han sier han var ute og festet. Da kan du snakke om festen, fester generelt, hva slags folk han møtte på, ,folk generelt, eller hva slags sted han var på, hvem han møtte på, osv. (Ikke alt her er like gode ting å snakke om, men bare illustrerer tankegangen). Spør ham åpne spørsmål som: Hvis du kunne reist hvor som helst i hele verden, hvor ville du reist (og hvorfor)... få han til å forklare. Men foresten, hvor gamle er dere? Hadde vært litt lettere å komme med ting hvis vi vet alderen. eg er 13 og han er seksten. Så eg vil ikkje snakke om noko som ville vert barnsleg for han. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ta det helt med ro, er ikke så stor forskjell på hva vi prater om... Lenke til kommentar
Gjest meg<3 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ta det helt med ro, er ikke så stor forskjell på hva vi prater om... må ha nokon spørsmål eg kan stille som er interessange,snakkar med han nå. kjenner ingen av vennene hans Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 det er mye å spørre om, men regner med at du blir litt blind for ord av og til... kjipe greier det. Bare spør han om ting du har lyst til å vite først kommet inn på noe så kan du bare snakke deg ut av spørsmålene og snakke om andre ting også... du finner nok på noe, er vanskelig for oss i forumet å finne spørsmål for deg dessverre... men når ha sier hva han driver med kan du jo snakke videre angående det Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har samme problemet . Lenke til kommentar
Gjest meg<3 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 det er mye å spørre om, men regner med at du blir litt blind for ord av og til... kjipe greier det. Bare spør han om ting du har lyst til å vite først kommet inn på noe så kan du bare snakke deg ut av spørsmålene og snakke om andre ting også... du finner nok på noe, er vanskelig for oss i forumet å finne spørsmål for deg dessverre...men når ha sier hva han driver med kan du jo snakke videre angående det må ha konkrete sp. pliis?? hjelp me :S Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 må ha konkrete sp. pliis??hjelp me :S Spør han om hobbyer, om han driver med trening osv. Lenke til kommentar
Gjest meg<3 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Spør han om hobbyer, om han driver med trening osv. men konkrete svar treng eg.f.eks: gjer på og så videre ikkje kva eg kan snakke om men konkrete spørsmål Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Spillte du i korps da du var liten? Kan du lage en o med tungen? Har du noen gang prøvd å velte en ku? Om kapper ble en del av motebildet, hvordan ville kappen din sett ut? Hva er din mening om homoekteskap? Synes du det er ok å skvise andres ryggkviser? Har du potteplante på rommet? Og i tilfelle, hvordan ser den ut? Synes du monarki er teit? Hvor ofte onanerer du? Hvordan er favorittgenseren din? Si ifra om du vil ha flere Endret 14. oktober 2007 av Skilpadde Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvor ofte onanerer du? det spørsmålet der har jeg aldri blitt stilt hehe... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 det spørsmålet der har jeg aldri blitt stilt hehe... det har jeg... flere ganger Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Provoser. Men, ikke dra det for langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå