Gå til innhold

Playstation 3 til 4995,- (60 Gb) + 2 spill og 2 håndkontroller!

dannad

Anbefalte innlegg

Var innom Coop Obs! (Tromsø) tidligere dag rundt klokka 15:30 for å høre om de hadde Playstation 3-pakken med 2 spill og én ekstra håndkontroll, noe de hadde, men prisen var på 6000 kroner :(

Jeg spurte om de visste noe om at prisen skulle synke på grunn av at konsollen (60 Gb versjonen) skulle ut av markedet og en ny (40 Gb) skulle inn, men det visste de ikke noe om...

5 timer senere i dag gikk jeg innom for å virkelig kjøpe den, og til en stor og hyggelig overraskelse, kostet den 4995 kroner! Gjett hvem som slo til med det samme :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var selv å kjøpte den til samme pris på Expert Stormarked Forus i stavanger-området i dag. Julegave til meg selv :whistle: De hadde mange på lager, og også et meget godt utvalg spill og Blu-Ray filmer, så er bare å løpe og kjøpe :D Kjøpte med meg Colin McRae Dirt, samt The Prestige, og 300 på Blu-Ray :)

Endret av 1x2x%#¤
Lenke til kommentar
Resistance tror jeg er et av de dårligste PS3 spillene jeg har spilt sålangt. Motorstorm spilte jeg vel muligens i 20min før jeg ble lei. Synd man ikke får velge spill egentlig.

Resistance er råne:) var utrolig overrasket over det faktisk, fantastisk online community også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...