Gå til innhold

Ser dette oppsettet bra ut.

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at jeg har gått kraftig lei av dårlig fps når jeg spiller, så nå har jeg endelig bestemt meg for å kjøpe en ny pc. Denne skal i hovedsak brukes til gaming, så ha dette i bakhodet når/hvis du skriver en kommentar. :)

Jeg kan fint lite om hardware, så setter virkelig pris på alle tilbakemeldinger! Har vært en tur innom komplett og kommet opp med følgende ide:

Kabinett: Cooler Master Centurion 534, Sort, Aluminium Front

Strømforsyning: NorthQ 4775-500BULK, ATX 500W, 120mm Fan, 12-17dBA, 4xSATA, 2xPCI-E, 20/24pin

Hovedkort: MSI K9N SLI Platinum,nForce 570 SLI,ATX, Socket-AM2,2xGbLAN,DDR2,Firew,2xPCI-Ex16

Prosessorer: AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Socket AM2 2MB, BOXED m/vifte

DDR2 minne: Corsair Value S. PC5300 DDR2 2048MB Kit w/two matched Value Select 1024MB

Ekstra DDR2 minne: Corsair Value S. PC5300 DDR2 2048MB Kit w/two matched Value Select 1024MB

Skjermkort: EVGA GeForce 8800GTS 320MB GDDR3, HDCP, PCI-Express, 2xDVI-I, 320bit

Harddisk: Seagate Barracuda 7200.10 320GB SATA2 16MB 7200RPM

Ekstra Harddisk 1: Seagate Barracuda 7200.10 500GB SATA2 16MB 7200RPM

Optisk leser/brenner: Samsung DVD-brenner SH-S202J/BEBN

Ekstra Lydkort: Creative SB X-Fi Gamer, Bulk

Trådløst nettverk: CNet Wireless-G PCI 54 Mbps 802.11g, WPA/AES/WPA2, RP-SMA kontakt

Wall of text :(

Anyway, så hva er dommen.

Er PC-en win, eller fail?

Setter som sagt VELDIG stor pris på alle kommentarer! :)

Endret av SpamPanda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opsettet ser helt greit ut..... men hvis du skal bruke den proseesoren med det HK'et må biosen i HK'et oppgraderes til v1.6 eller høyere og det funker bare med en prosessor den biosen som er på HK'et kjenner igjen... jeg hadde en hard-time med dette :p til slutt sendte jeg inn hovedkortet til komplett der jeg kjøpte og de oppgraderte biosen for meg.... så hvis du ikke gidder å styre med alt det... så burde du kjøpe et hoved kort som støtter den proseesoren nå du setter det sammen for første gang...

Lenke til kommentar

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien.

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...