SideburnsKongen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Morn.. Har ikke det norske alfabeter paa mitt tastaur, dette skjedde etter jeg la inn vista, har ikke noe med tastaturet aa gjore, for det funker med xp. Hvordan fikser jeg dette? Har engelsk klokke ogsaa. Takker for hjelp paa forhaand.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du kan prøve å trykke Alt + Shift, som er hurtigtasten for å skifte mellom tastaturoppsett. Har du både engelsk og norsk, vil du då skifte tilbake til norsk. Om ikkje må du leggje til eit nytt tastaturoppsett vil eg tru: I kontrollpanelet, klikk på Change keyboard or other input methods, under Clock, Language and Region. I vindauget som kjem opp klikker du på den eine knappen som er der, det står Change keyboards, eller noko slikt. Her kan du leggje til nye tastaturoppsett. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nede ved siden av klokka på oppgavelinja står det "NO", som er kjent som språklinja. Her kan du skifte mellom tastaturspråkene du har. Hvis du ikke har språklinja kan du få den frem ved å høyreklikke på oppgavelinja. Funker hos meg Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Takk.. øøøø ææææ åååå edit: Den bytter automatisk til engelsk hele tia, norsk og engelsk bytter hele tia. :/ Endret 12. oktober 2007 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Prøv å fjern det engelske tastaturoppsettet, i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Eller å sette norsk som default om ikke det ble gjort. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Fikk ikke fjerna den, prøvde på det før du sa det, men skulle legge inn no greier, så fikk jeg plutselig blåskjerm, og måtte formatere på nytt, men gjorde egentlig ikke så mye, hadde jo ikke fått lagt inn så mye enda så.. Men det er i orden nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå