Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har et bilde i .fl format jeg gjerne vil dekryptere. Nå er bildet låst, slik at jeg ikke kan sende det videre, se på det, eller endre det på noe slags vis. Noen som vet om noen programmer som fikser biffen? Dette er ikke et forsøk på ulovligheter, bildet er av meg Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Print Screen og lime inn i paint? Lenke til kommentar
TheAce- Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Vansklig med Print Screen som man ikke kan se bilde da? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg trodde problemer var at han ikke kunne sende det videre. Så ikke at det sto at han ikke kunne se det. Beklager Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva skjer om du bytter FL ut med JPG ? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Bildet skifter ikon, men jeg kan fortsatt ikke se det Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har to ting å si: 1) Filen er enten ødelagt eller .fl er en ukjent format. Jeg har ikke hørt om den før iallfall. Er du sikker på at det er et bilde? 2) Gå til http://www.filext.com og sjekk hvilke programmer som bruker den filen. Kan hende du må ha riktig program for å åpne den. Lenke til kommentar
TheAce- Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kan det være et Flash Image? Prøv dette programmet. Men er litt usikker på om det fungerer, men du kan jo prøve.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Takk for gode svar, skal teste ut sistnevnte når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 I henhold til denne siden (http://filext.com/file-extension/fl) benyttes FL for programmene: Freelancer saved games og Floating Format Sound. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er ikke det litt rart med tanke på at det er snakk om et bilde? Lenke til kommentar
TheAce- Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Om du går inn på formater XnView kan vise står det at Flash Image = .fi XnView formater Men dette kan jo også være feil..så du får bare prøve deg frem.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Er ikke det litt rart med tanke på at det er snakk om et bilde? Det er akkurat det som er problemet. Jeg er ikke sikker på om det er et bilde, jeg har aldri sett bilder av den filtypen før. Derfor spurte jeg trådstarter om han er sikker på at det er bilde. Om du går inn på formater XnView kan vise står det at Flash Image = .fi XnView formaterMen dette kan jo også være feil..så du får bare prøve deg frem.. Nå er det snakk om .FL fil og ikke .FI, så tror vi kan konkludere med at den filen det er snakk om, ikke er Flash Image fil. Mitt søk på .fl i FILExt, viser at filen er Floating Format Sound . Ytterligere info er ikke gitt, så vet ikke mer enn det som står der. Endret 15. oktober 2007 av myst84 Lenke til kommentar
TheAce- Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 aah..tok feil av FI og FL, du har nok rett her ja myst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå