kenneth_lh3 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 hallo.. kobler PC-en til tvn men blir bare svart hvit :S noen som vet ossen jeg fikser det ? takk for svar (: Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 bruker du svideo? isåfall har du sikker på feil av kanal eller kabelen er ikke skikkelig i Lenke til kommentar
kenneth_lh3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 bruker du svideo? isåfall har du sikker på feil av kanal eller kabelen er ikke skikkelig i ja bruker svideo. prøvd alt.. kan hende det er for gammalt tv hehe Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Tror det er noe med instillingene på tv'en. Var ihvertfall slik på min tv. Husker ikke helt, men det var noen valg du måtte endre der Mvh Lenke til kommentar
kenneth_lh3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Tror det er noe med instillingene på tv'en. Var ihvertfall slik på min tv. Husker ikke helt, men det var noen valg du måtte endre der Mvh okei. takk for helpen ! Lenke til kommentar
valentino Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hjalp en klasseveninne med å koble laptop mot tven. Det ble ikke farge på bildet før vi oppdaterte skjermkortdriverne. Bruker du de nyeste? Du sier du bruker S-video. Har hatt litt varierende erfaring med det. Ofte har det løst seg når jeg har byttet til compositt kabel. (den gule runde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå