Brian Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Hei Jeg har plutselig fått et problem på PC-en, og det gjør at jeg ikke får lastet ned noenting, i alle fall ikke noe av det jeg har prøvd. Hvis jeg for eksempel skal hente en torrentfil, så kommer det bare opp "This object has been blocked" når jeg bruker firefox. Denne meldinga fikk jeg også da jeg forsøkte å laste ned highway tampa banen til BF2. Når jeg bruker IE så kommer det følgende melding: "Du har ikke tilgang til å vise denne siden". Men laster jeg ned med limewire eller torrentfiler jeg har på PC-en fra før, så går det. Det virker som om problemet bare er i nettleseren muligens. Jeg mener bestemt at dette funket for to dager siden, da jeg hentet ned noen filer. Endret 12. oktober 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Da kan du evt. prøve å ta en systemgjenoppretting tilbake til da det virket ok. Tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Selvfølgelig! Jeg glemmer alltid av å prøve systemgjenopprettinga. Det fikset problemet foreløbig i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå